Za Linią Wroga – Ucieczka z Bośni Strzelanka ASG (Annopol)


Szczegóły wydarzenia


Za Linią Wroga: Ucieczka z Bośni, Czerwiec 1995. Serbska obrona przeciwlotnicza strzeliła Amerykański samolot. Na poszukiwanie pilotów ruszyli Serbowie i Bośniacy. Czy uda się uciec pilotom?

  • Dwa ugrupowania zaczynają w oznaczonych miejscach na mapie. Punkty respawn są oznaczone znakiem X. Dotknięcie punktu X oznacza powrót do gry.
  • Zadaniem dla obu stron jest znalezienie pilotów . Pilot po trafieniu przez gracza idzie za nim w odległości 2 metrów. Inni gracze nie mogą zbliżać się do niego. Odbić go można poprzez trafienie gracza który go eskortował.
  • Wygrywa ta drużyna która odeskortuje jak najwięcej pilotów do swojego punktu respawn.
  • Punkty respawn w zasięgu strzału przeciwnika to punkt zablokowany. Jeśli próba powrotu do gry kończy się trafieniem gracz po wykorzystaniu ostatniego życia udaje się punktu zbiorczego na parkingu aż nastąpi kolejna runda.
  • Każdy z uczestników gry ma trzy życia i może ożywić się dwa razy w swoim punkcie startowym.
  • Runda zaczyna się i kończy na dźwięk gwizdka.

Żółta Taśma – Bośniacy
Pomarańczowa taśma – Serbowie
Niebieska Taśma – Piloci
Trup – czerwona taśma lub broń nad głową

Zasady rozgrywki: (niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy)

  • Limit FPS w budynkach: 420 FPS
    • Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
    • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
    • Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps): Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
  • Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
  • Team kill działa. Uważamy w co strzelamy, aby nie wyeliminować sojusznika z drużyny.
  • Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • Teren jest wyznaczony drogami widocznymi na mapie. Nie wykraczamy poza teren rozgrywki. W południowo zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
  • Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2219911921661849

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook