Strzelanka ASG Szturm Specnazu 5 Operacja Magistrala

Szczegóły wydarzenia


Sierpień 1987 roku Przedmieścia oblężonego miasta Chost.

Siły mudżahedinów zaatakowały fabrykę na przedmieściach miasta Chost w Afganistanie. Siły Demokratycznej Republiki Afganistanu bronią się, jednak słabną w wyniku przeważającej siły wroga. Generał Pułkownik Borys Gromow nie ma wyjścia. Musi wysłać desant specnazu, który pomoże DRA utrzymać fabrykę i zabezpieczy cenny ładunek w niej ukryty.

Mapa terenu:
http://chomikuj.pl/czukczer/Szturm+Specnazu+5/Szturm+Specnazu+5,6014540954.jpg

Scenariusz:

  • Mudżahedini zaczynają grę w swoich punktach startowych. Muszą pokonać wojska DRA i Specnazu a także zdobyć cenny ładunek fabryki. Mogą ożywić się dwa razy poprzez dotknięciu punktu X w swoim punkcie startowym.
  • Wojska DRA zaczynają w okrążeniu . Ich celem jest utrzymanie się jak najdłużej na terenie fabryki. Żołnierze DRA po trafieniu mogą ożywić się dwa razy w punkcie startowym specnazu. Wojska DRA nie mogą rusza cennego ładunku znajdującego się w fabryce.
  • Specnaz ma jeden punkt startowy. Celem specnazu jest pomoc w obronie fabryki żołnierzom DRA i zabezpieczanie cennego ładunku i przyniesie go do swojego punktu startowego. Specnaz może ożywić się dwa poprzez dotknięcie znaku X w swoim punkcie startowym.
  • Strzelanka rozpoczyna się na dźwięk petardy. Po rundzie zmiana stron.

Specnaz i DRA– Taśma niebieska
Mudżahedini – Taśma pomarańczowa
Trup – Czerwona szmata lub broń nad głową

Limit FPS:

  • 400 FPS (20+/-)
  • Ogień pojedynczy – w budynkach i z budynku na zewnątrz.
  • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.

Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps):

  • Tylko ogień pojedynczy.
  • Strzelanie minimum 15 metrów od budynków.
  • Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką.
  • Zostaną one odpowiednio oznaczone.
  • Paco-wanie w budynkach taką repliką jest zabronione. 

Zasady:
Pacowanie – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. Pacować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
Żeby strzelić wychylamy za ściany całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.

( Strzelanka od 16 roku życia z pozwoleniem od rodziców http://www.strony.toya.net.pl/~dublat/oswiadczenie.pdf i legitymacją szkolną, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka).

Więcej na: https://www.facebook.com/events/1921468428068975

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook