Stalker Powrót Monolitu Strzelanka ASG Annopol – Impreza Airsoft


Szczegóły wydarzenia


Resztkom monolitu i naukowcom udało się ponownie uruchomić Mózgozwęglacz. Działa na razie w 10% ale cały czas się regeneruje. Stalkerzy postanowili zjednoczyć się w kilka grup aby wyłączyć to urządzenie i zdobyć bardzo cenny sterownik.

( Strzelanka od 16 roku życia z NOWYM pozwoleniem od rodziców http://chomikuj.pl/czukczer/Oswiadczenie+ASG legitymacją szkolną, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka)
Zdjęcia terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Annopol+-+Fabryka+*c5*bbelatyny
Mapa terenu: https://chomikuj.pl/czukczer/Stalker+Powr*c3*b3t+Monloitu

Zasady rozgrywki:

Scenariusz nr 1:
1.Stalkerzy i Monolit rozpoczynają grę w swoich punktach startowych które są także respami.
2. Celem Stalkerów jest wyłączenie mózgozwęglacza, który jest ukryty na terenie gry.
3. Celem monolitu jest powstrzymanie Stalkerów przed wyłączeniem mózgozwęglacza. Monolit nie może wchodzić do pomieszczenia w którym znajduje się mózgozwęglacz.
4. Respy są pomieszczeniami w których znajduje się znak X. Ożywiamy się poprzez dotknięcie znaku X znajdującymi w pomieszczeniu. Do takiego pomieszczenia nie można strzelać a także z niego nie można strzelać do innych graczy.
5. Każdy ma cztery respy i pięć żyć.
6. Runda zaczyna się i kończy na dźwięk gwizdka.

Scenariusz nr 2:
1. Każda drużyna posiada artefakt (flaga 🙂 ). Celem wszystkich drużyn jest zdobycie artefaktów innej drużyny i obrona własnego artefaktu.
2. Jedna osoba może przenosić jeden artefakt. Jeśli zginie przekazuje go najbliższej osobie. Nie można wyrzucać artefaktu na ziemie. Odbity własny artefakt zanosimy tam gdzie poprzednio stał.
3. Zdobyty artefakt przynosimy na punkt resp. Nie można odbijać artefaktów przyniesionych do punktu resp.
4. Respy są pomieszczeniami w których znajduje się znak X. Ożywiamy się poprzez dotknięcie znaku X znajdującymi w pomieszczeniu. Do takiego pomieszczenia nie można strzelać a także z niego nie można strzelać do innych graczy.
5. Każdy ma cztery respy i pięć żyć.
6. Runda zaczyna się i kończy na dźwięk gwizdka.

Monolit – niebieska taśma
Drużyna Alfa – Żółta taśma
Drużyna Beta – Pomarańczowa taśma
Drużyna Gamma – Czerwona Taśma
Trup – czerwona taśma lub broń nad głową – trupy nie mówią, nie robią za tarcze, nie zwiedzają, idą najkrótszą drogą do respa

Zasady rozgrywki:
(niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy)
Limit FPS w budynkach: 420 FPS kulki 0.20 g ( żadnych granic tolerancji fps)
Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
Repliki powyżej 420 fps (górny max 530 fps – żadnych granic tolerancji fps):
Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
Team kill nie działa. Nie można eliminować osoby z drużyny.
Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
Rykoszety nie eliminują gracza z gry.
Przyznajemy się do trafień!
Żeby strzelić wychylamy za ściany, murka, okna, okopu itp. całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
Rzucamy pirotechnikę tylko wtedy kiedy jesteśmy pewni, że nie zrobi nikomu krzywdy. Rzucanie petard na oślep jest zakazane!
Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.

Teren jest wyznaczony liniami widocznymi na mapie. Z dwóch stron są to drogi publiczne. Nie wychodzimy na drogi, zachowujemy od nich dystans 3 metrów. W południowo-zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.

ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę. Próby nagięcia zasad skończą się tak samo.
Za przestrzeganie zasad odpowiedzialni są wyznaczeni sędziowie. Widząc łamanie zasad strzelanki, wzywamy sędziego głośnym okrzykiem „potrzebny sędzia”. Jeśli gracze nie potrafią sytuacji spornych rozwiązać między sobą również wzywają sędziego.
Jeśli sędzia akurat się nie pojawi, trzeba zapamiętać gracza który łamie zasady strzelanki i zgłosić go do sędziego. Nie robimy niepotrzebnych awantur. Jeśli chcesz robić awanturę albo nie podoba Ci się np. rozmowa wychowawcza bo czujesz się traktowany jak dziecko to możesz opuścić teren gry bo zasady szacunku w ASG działają w obie strony.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/130968504880794/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook