Silent Battle 2: Manhunt


Organizator: Ryba – GO System Military Club – http://www.go-system.pl/
Pomysł & zasady by POL & Grupa Robocza Jastrząb

Wprowadzenie:

Meteorologiczna Stacja Badawcza N482 została zaatakowana przez nieznanego przeciwnika. Placówka jest przykrywką dla tajnego ośrodka, w którym przetrzymuje się członków zorganizowanych grup zbrojnych zaangażowanych w przeszłości w działalność terrorystyczną, wywrotową, szpiegowska itp. Wywiad podejrzewa, że atak został zorganizowany przez tajną organizację o nazwie Sekcja 22 i jego celem jest uwolnienie więźniów. Nie wiadomo, czy działania te są realizowane na zlecenie lub w ramach kampanii szerzenia terroru i chaosu. 

Pirotechnika: atestowane granaty dymne i rozpryskowe.
Informacja o limicie wieku: 18+.
Składka: 30 zł.

Limit energii dla replik:

  • 000-350 fps przy 0,2 g, bez ograniczeń.
  • 350-450 fps przy 0,2 g, min. dystans strzału 10 m.
  • 450-600 fps przy 0,2 g, min. dystans strzału 30 m., tylko ogień pojedynczy.

Limity amunicji:

  • 200% oryginału na magazynek, bez limitu magazynków.
  • 1000 kulek na karabin wsparcia zasilany taśmą (box).
  • Do wykorzystania tylko amunicja w magazynkach.
  • Doładowanie amunicji w bazie.

System trafień:

  • Pierwsze trafienie (w tym serią, kulką z granatu): ranny, drugie trafienie: eliminacja.
  • Trafiony oznacza się czerwoną chustą, nie walczy, nie przemieszcza się.
  • Rannego może „uleczyć” każdy nie-ranny przez założenie poprawnego opatrunku.
  • Wyeliminowany oznacza się czerwoną chustą i wraca do bazy.
  • Powrót do gry w bazie o pełnych godzinach i połówkach godzin.

Cicha/humanitarna eliminacja:

  • Cicha eliminacja: klepniecie przeciwnika z hasłem „Schodzisz” lub podobnym.
  • Eliminacja humanitarna: wezwanie do dobrowolnego „zejścia” z gotowością do strzału.
  • Gracz (w tym ranny) może w dowolnym momencie uznać siebie za wyeliminowanego.
  • Brak deklaracji strzału („pif paf” itp.).

Zasady bezpieczeństwa:

  • W strefie gry należy zawsze posiadać ochronę oczu.
  • Repliki o płynnej regulacji ciśnienia posiadają Tournament Lock (plombę, blokadę).
  • Zakaz strzelania w sposób stwarzający zagrożenie, w tym celowego strzelania w nieosłoniętą twarz lub strzelania na oślep z repliki wystawionej zza muru.
  • Podczas walki na małych odległościach należy stosować ochronę twarzy.

Dobre obyczaje:

  • Gramy bez względu na pogodę (deszcz, śnieg, gradobicie lub upał 40 stopni).
  • Nie porzucamy gry i kolegów z błahego powodu (np. zmęczyłem się).
  • Gramy w atmosferze koleżeństwa (bez obrażania innych itp.).
  • Informujemy przeciwka o trafieniu tylko, jeżeli widzieliśmy jak trafia go kulka.
  • Jeżeli przeciwnik informuje nas o trafieniu, przyjmujemy to bez zbędnych komentarzy.

Zadanie grup ucieczkowych: Celem grup ucieczkowych uwolnionych z tajnego ośrodka jest przetrwanie na wrogim terenie, odszukanie przedmiotów, które mogą w tym pomóc oraz ewakuacja zorganizowana przez Sekcję 22.

Zadanie obławy: Celem oddziałów wysłanych do przeprowadzenia obławy jest schwytanie lub eliminacja wszystkich więźniów uwolnionych z tajnego ośrodka.

Zasady specjalne:

  • Członkowie grup ucieczkowych mają tylko 1 (jedno!) życie i po eliminacji dołączają do obławy.
  • Członkowie grup ucieczkowych zaczynają misję wyposażeni tylko w pistolet lub strzelbę oraz dwa pełne magazynki. Pozostałą broń i amunicję mogą używać dopiero po odnalezieniu odpowiedniego przedmiotu (karty).
  • Grupa ucieczkowa liczy nie więcej niż 8 osób.
  • Grupy ucieczkowe są wobec siebie wrogie, nie działają razem, ale mogą wymieniać się przedmiotami (liczba miejsc w środkach ewakuacji jest mniejsza od liczby uciekinierów).

Więcej na: https://www.facebook.com/events/1786955181598943

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook