Impreza Airsoft – Wróg u Wrót Strzelanka ASG Annopol


Szczegóły wydarzenia


4 października 1942 Stalingrad. Walki w opuszczonej fabryce na przedmieściach Stalingradu. Wermacht próbuje wysadzić mury fabryki aby ułatwić przemarsz wojsk. Czy Armia Czerwona go powstrzyma?

  • Strzelanka od 16 roku życia z NOWYM pozwoleniem od rodziców http://chomikuj.pl/czukczer/Oswiadczenie+ASG legitymacją szkolną, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka
  • Mapa terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Wr*c3*b3g+u+Wr*c3*b3t
  • Zdjęcia terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Annopol+-+Fabryka+*c5*bbelatyny

Scenariusz:

  • Wermacht i Armia Czerwona ma dwa punkty resp znajdujące się w budynkach. Trzy ożywienia następują po dotknięciu znaku X. Następne trwają 10 minut od czasu przybycia do respa. Do nieswojego respa gracze drużyny przeciwnej nie wchodzą. Z respów i do respów nie strzelamy.
  • Celem Armii czerwonej jest dostarczenie flag ZSSR w wyznaczone miejsca a później obronienie ich tak aby stały w pozycji pionowej. Jeśli flaga jest przewrócona punkt jest nieważny.
  • Celem Wermachtu jest dostarczenie ładunków w wyznaczone miejsca. Ładunek jest aktywny kiedy zapalniki się świecą. Rozbrojony ładunek jest wtedy gdy jest wyłączony – punkt jest nie ważny.
  • Wygrywa drużyna która zdobędzie i obroni do końca rundy jak najwięcej swoich punktów.
  • Trafiony gracz z ładunkiem lub flaga wraca z nią ponownie do swojego respa, gdzie może ją przekazać innym graczom lub próbować zdobyć punkt samemu.
  • Zabronione jest porzucania ładunków i flag, ich kradzieże a także przestawiania w inne miejsca.

Żółta Taśma – Wermacht
Pomarańczowa taśma – Armia Czerwona
Trup – czerwona taśma lub broń nad głową – trupy nie mówią, nie robią za tarcze, nie zwiedzają, idą najkrótszą drogą do respa

  • Zasady rozgrywki: (niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy)
    Limit FPS w budynkach: 420 FPS kulki 0.20 g ( żadnych granic tolerancji fps)
  • Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
  • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
  • Repliki powyżej 420 fps (górny max 530 fps – żadnych granic tolerancji fps):
  • Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
  • Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
  • Team kill nie działa. Nie można eliminować osoby z drużyny.
  • Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
  • Rykoszety nie eliminują gracza z gry.
  • Przyznajemy się do trafień!
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany, murka, okna, okopu itp. całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • Teren jest wyznaczony liniami widocznymi na mapie. Z dwóch stron są to drogi publiczne. Nie wychodzimy na drogi, zachowujemy od nich dystans 3 metrów. W południowo-zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
  • Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę. Próby nagięcia zasad skończą się tak samo.
    Za przestrzeganie zasad odpowiedzialni są wyznaczeni sędziowie. Widząc łamanie zasad strzelanki, wzywamy sędziego głośnym okrzykiem „potrzebny sędzia”. Jeśli gracze nie potrafią sytuacji spornych rozwiązać między sobą również wzywają sędziego.
  • Jeśli sędzia akurat się nie pojawi, trzeba zapamiętać gracza który łamie zasady strzelanki i zgłosić go do sędziego. Nie robimy niepotrzebnych awantur. Obrażanie sędziego w jakikolwiek sposób – ban na rozgrywkę.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/354206608957973

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook