Impreza Airsoft – Operacja Szturm


Szczegóły wydarzenia


Organizator i kontakt: Grupa Specjalna BUK – Bartek Niespodziany

Lista obecności w komentarzach pod postem.

Do gry dopuszczamy graczy od 16 roku życia po wcześniejszym kontakcie z organizatorem i wyłącznie z poniższą zgodą: http://bit.ly/gsb-zg, inne formy nie będą honorowane! Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji pełnoletności uczestników bez w/w zgody.

Lokalizacja: Zachem Laboratorium (53°04’31.5″N / 18°03’46.1″E),
– 08:00 – 09:00 – rejestracja uczestników, chronowanie replik,
– 09:15 – 09:30 – zbiórka na placu głównym, odprawa przed grą,
– 10:00 – 14:00 – Operacja „Szturm”,
– 14:00 – 14:15 – odprawa końcowa.

Osoby które o godzinie 09:00 nie będą gotowe do rozgrywki, NIE ZOSTANĄ DOPUSZCZONE DO GRY!

Limity FPS:

  • 000-350fps (CQB), ogień pojedynczy, brak limitów dystansowych
  • 000-450fps (SZTURM), ogień ciągły/burst, minimum 10m dystansu od przeciwnika,
  • 451-550fps (SZTURM), fizycznie zablokowany (!) ogień pojedynczy, minimum 10m dystansu od przeciwnika, wymagana replika boczna,
  • 000-550fps (WSPARCIE*), ogień ciągły, minimum 10m dystansu od przeciwnika, wymagana replika boczna,
  • 000-650fps (SNAJPER/DMR**), fizycznie zablokowany ogień pojedynczy / cztero- lub dwu-takt, minimum 25m dystansu od przeciwnika, wymagana replika boczna.
  • Informujemy, że repliki będą sprawdzane wyłącznie na kulkach dostarczonych przez organizatora (0,20g G&G / BLS).
  • *WSPARCIE – pełnowymiarowe repliki wsparcia zasilanie w realnym odpowiedniku z magazynków typu BOX / taśmą, np M249, PKM, M60,
  • **SNAJPER/DMR – pełnowymiarowe repliki snajperskie z zamkiem cztero- lub -dwu-taktowym lub parasnajperskie, dysponujące wyłącznie ogniem pojedynczym, zasilanie w realnym odpowiedniku amunicją > 5.56, np. SR25, SWD.
  • Przed zapisaniem się do gry prosimy o zarezerwowanie sobie czasu tak, by nie opuszczać gry przed jej końcem psując tym samym balans i jakość rozgrywki. W przypadku sytuacji wyjątkowej przed opuszczeniem terenu prosimy o kontakt z organizatorem!

Zasady ogólne:

  • Preferowane magazynki Real-Cap / Mid-Cap. Niedozwolone jest stosowanie magazynków podkręcanych elektrycznie lub poprzez tzw. “żyłkę” za wyjątkiem pełnowymiarowych replik wsparcia m.in. M249, M60, PKM.
  • Pirotechnika całkowicie zabroniona, za wyjątkiem granatów o napędzie sprężynowym, CO2, Greengas. Wybuch granatu eliminuje wszystkich graczy w pomieszczeniu, niezależnie od rodzaju granatu.
  • Brak zasady PIF-PAF – nie jest to równoznaczne z przyzwoleniem na ranienie współgraczy – brak repliki pozwalającej na prowadzenie ognia z bliskiej odległości czyni gracza bezbronnym, w przypadku kontaktu dwóch graczy bez repliki do prowadzenia ognia na krótkim dystansie, obaj zostają wyeliminowani.
  • Cicha śmierć pozwala na eliminację przeciwnika poprzez zaskoczenie go i chwycenie lufy karabinu, lub umieszczenie ręki na ramieniu przeciwnika – wyeliminowany w ten sposób gracz schodzi na respawn bez głośnego zgłaszania trafienia.
  • Rykoszety liczą się jako eliminacja.
  • Ogień sojuszniczy liczy się jako eliminacja.
  • Manewry dla graczy powyżej 18 roku życia. W drodze wyjątku, po wcześniejszym kontakcie z organizatorem poprzez wiadomość prywatną i po okazaniu przed odprawą wypełnionego pozwolenia od rodzica/opiekuna prawnego, dopuszcza się graczy od 16 roku życia.

Obowiązkowo każdy z graczy musi posiadać:

  • atestowana ochrona oczu,
  • kamizelka odblaskowa.

Uwaga! Teren na którym odbędzie się gra jest niebezpieczny. Patrz pod nogi i zachowaj ostrożność!
Organizator zastrzega sobie prawo odmówienia uczestnictwa lub wyproszenia z gry osób nieprzestrzegających zasad rozgrywki i/lub tzw. Prawa ASG.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2737456126484464

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook