Impreza Airsoft – Bitwy Drużyn 15 – Mokry Ług


Szczegóły wydarzenia


Wejście – 15 zł

Zasady:
Wpisy na punktach mogą być prowadzone tylko przez jedną osobę w drużynie!
Gra polega na robieniu wpisów w punktach strategicznych po Innej drużynie, wygrywa Drużyna z największą ilością wpisów.
Osób w Drużynie – Maksymalnie 6 w tym jeden KM
Wszystkie drużyny są do siebie Wrogo nastawione – Zakaz sojuszy i współpracy
Drużyna przyłapana na oszukiwaniu zostanie wydalona z rozgrywki i nie będzie dopuszczana do kolejnych rozgrywek.
Punktów Strategicznych będzie 7, rozlokowane około 150-300 metrów od siebie

LECZENIE TYLKO ZA POMOCĄ STAZ – patrz opis niżej
2 Tryby udziału rozgrywce :
– Standardowy –
Respawn co zegarowe 15 min – np 11:00 11:15 11:30
Punkty x1
System medyczny – Tylko leczenie innych graczu

– Utrudniony –
Respawn co zegarową Godzine – Tylko 11:00 12:00 13:00 14:00
Punkty x1,5
System medyczny – Leczenie innych oraz SIEBIE SAMEGO
Do obydwu trybów – 1 trafienie = możliwość uleczenia, po uleczeniu drugie trafienie = Trup
Obowiązkowe posiadanie POMARAŃCZOWEJ kamizelki Rannego/Trupa
Cała Gra SEMI Only – W każdej Drużynie może być jeden KM Który może strzelać Serią
(replika zasilana z taśmy bądź palny odpowiednik )

System Medyczny:
STAZY – Tylko i wyłącznie Oryginalne lub Kopie Militarnych Staz taktycznych
Udział nie wymaga posiadania stazy.

Leczenie rannych:
Dla trybów standardowych : Leczysz innych rannych – Nigdy Siebie
Dla trybów Utrudnionych : Leczysz innych rannych i Siebie
W obu trybach Tylko jeden raz można leczyć, kolejny postrzał = Trup

Po postrzale należy krzyknąć głośne – DOSTAŁEM i położyć się na ziemi oraz wyciągnąć POMARAŃCZOWĄ kamizelkę/chustę trupa oraz wezwać medyka,  nie można podawać informacji innym żywym graczom o pozycji przeciwnika

Rannych można PRZENOSIĆ, niedozwolone jest „prowadzenie” za rączkę. Albo weźmiesz rannego na plecy i go przeniesiesz albo wywleczesz go za kamizelkę do bezpiecznej pozycji.
Niezastosowanie się do tej zasady może doprowadzić do odsunięcia z rozgrywki

TRUPY
Martwi gracze mają obowiązek udania się NAJKRÓTSZĄ drogą na respa
Gracz który leży i ma POMARAŃCZOWĄ kamizelkę/chustę trupa jest Ranny i oczekuje na medyka
Każdy który wstanie z oznaczeniem trupa na sobie deklaruje że udaje się na respa i nie może zostać podniesiony przez medyka.

MEDYCY
Medyk może leczyć rannego 1 raz, drugi postrzał oznacza natychmiastową śmierć i obowiązek pójścia na Respawn, gracz który powróci z respawnu może znowu być uleczony 1 raz przez medyka w przypadku postrzału.
Dobijanie – Tylko i wyłącznie klepnięcie w ramie i powiedzenie „Dobijam” Nigdy nie strzelamy do osób z założoną Pomarańczową kamizelką

—CAŁA GRA SEMI ONLY—-
Chronowane na kulkach docelowych
Limity Mocy – Minimalne odległości strzałów
Repliki Semi Only :
1,2 J – 0m
2,8 J – 20m

Repliki KM – Jedyne z funkcja Full Auto
2 J MAX – Minimalna odległość strzału 20m

Repliki 4-rotaktowe / snajperki
4 J MAX – Minimalna odległość strzału 40m
– Obowiązek posiadania repliki bocznej do 1,2J

Jeśli nie wiesz ile masz J możesz to sprawdzić na tej stronie :
http://semper-parati.pl/kalkulator/

Pirotechnika –
Zakaz

Trafienie w Replikę liczy się jako eliminacja repliki
Replikę można „naprawić” odwiedzając Respawn – wystarczy wejść i wyjść by ją naprawić
Zdjęty plecak może posłużyć jako osłona, musi leżeć na ziemi
Gracz który dostanie w replikę i nie ma zapasowej nie musi deklarować swojej śmierci.

Bang Bang – Działa tylko w wyniku Zaskoczenia przeciwnika
Rykoszety się nie liczą
Friendly Fire – Postrzał od swojego = Ranny

Więcej na: https://www.facebook.com/events/292005338632559

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook