Dziewczynka z zapalnikiem

Okolice Fukushimy, marzec 2017. Japońska sekta Aleph odpowiedzialna za atak gazowy w metrze z 1995 roku zdecydowała się na odwet za stracenie swojego przywódcy – Asahary. Został on skazany na śmierć za spowodowanie tegoż ataku i śmierci 12 osób oraz 5000 rannych. Zdecydowano się na zbudowanie brudnej bomby – kilka ładunków konwencjonalnych ma rozrzucić materiał promieniotwórczy celem skażenia dzielnic Tokio. Materiał promieniotwórczy Cez-137 można pozyskać z wygaszonych reaktorów elektrowni Fukushima I i II oraz składowisk odpadów. Na szczęście wywiad Japońskich Sił Samoobrony nie śpi….
Zadania dla stron:
Sekta Aleph:
1. Zlokalizować podziemne składy wypalonego paliwa do reaktorów. Niestety mamy tylko strzępki informacji, ponieważ torturowana agentka straciła przytomność. Skorzystajcie z mapy. Znalezione pręty przetransportujcie do naszego składu. Tylko fizyk jądrowy może je transportować !
2. Opróżnić pozostałości prętów z bloku reaktora nr 4. Tylko fizyk jądrowy może je transportować !
3. Zabezpieczyć celę agentki i uniemożliwić odbicie. Zanim została złapana umieściła materiały wybuchowe w tunelu łącznikowym do reaktora a zapalnik ukryła. Szukamy ich ale jak komuś uda się zdetonować ładunki tunel zostanie zasypany a my stracimy możliwość pozyskania prętów! Nie wolno jej torturować – jest w bardzo ciężkim stanie i może nie przeżyć kolejnego przesłuchania.
4. W pobliskim kamieniołomie jest skład materiałów wybuchowych. Trzeba je odnaleźć i przetransportować. Kostkę materiału można pobrać co 30 minut.
5. Chronić Fizyka jądrowego. Tylko on może przenosić materiały radioaktywne.

ABP (Agencja Bezpieczeństwa Publicznego Kōanchōsa-chō) :
1. Odbić agentkę wywiadu o kryptonimie „Dziewczynka z Zapalnikiem”. Znajduje się ona w prowizorycznej celi. Wiemy, że jej stan jest bardzo ciężki i ewakuacja jest możliwa tylko na noszach. Natychmiast trzeba udzielić pomocy medycznej. Jeżeli będzie w stanie – musi nam zdradzić gdzie ukryła zapalnik.
2. Odnaleźć detonator na podstawie zadania 1. Za jego pomocą zniszczyć tunel łącznikowy prowadzący do reaktora nr 4. Uniemożliwi to pozyskanie bardzo radioaktywnego Cezu-147.
3. Zablokować możliwość pozyskiwania materiałów z podziemnych składów – im dłużej wytrzymamy tym więcej czasu zyska ekipa likwidatorów skażenia.
4. Zająć i utrzymać rejon kamieniołomu. Materiały wybuchowe nie mogą trafić w ręce Aleph! Pozyskane materiały (co 30 minut) należy transportować w bezpieczne miejsce (respawn)
5. Likwidować każdego napotkanego fizyka jądrowego.
Warunki wygranej:
– wygrywa Aleph jeżeli pozyska 50% +1 materiałów wybuchowych oraz 50% + 1 prętów paliwowych.
– wygrywa ABP jeżeli zablokuje Aleph pozyskanie materiałów radioaktywnych oraz zabierze materiały wybuchowe.
– czynnikiem kluczowym jest Dziewczynka z Zapalnikiem. Jeżeli ładunki wybuchowe zostaną zdetonowane, reaktor zostanie zablokowany do końca gry, co może przeważyć na wyniku rozgrywki. Blokada reaktora oznacza brak możliwości pozyskiwania prętów, zatem pozostanie tylko jedno miejsce!

Role do obsadzenia:
1. Dziewczynka z Zapalnikiem – koniecznie kobieta. Rola uwięzionej agentki, zna miejsce położenia detonatora.
2. Fizyk jądrowy – tylko on posiada sprzęt ochronny i możliwość transportu materiałów radioaktywnych. Ubrany w rękawice robocze i biały kask. Jego respawn trwa 25 minut i jest tylko po stronie Aleph. Jeżeli zostanie uśmiercony podczas transportu materiałów – zostawia pręt na ziemi. Każdy inny gracz który dotknie pręt – umiera na miejscu (respawn). Fizyk jądrowy może transportować jeden pręt nie częściej niż co 30 minut. Inaczej otrzyma za dużą dawkę promieniowania i umrze.

Medycy: 2 na stronę z ograniczoną ilością opatrunków na całą grę. Leczenie tylko przez zakładanie opatrunków.

Respy: po 10 minut w głównej bazie

Pirotechnika: gra
Część biurowa największego budynku jest wyłączona z gry.

Limit FPS:
CQB tylko single-350fps
Bron krótka-400fps
Karabiny/karabiny maszynowe/pistolety maszynowe- single i full auto 464fps.
Repliki- tylko single od 464fps do 550fps(repliki z samopowtarzalnym systemem HPA nie mogą mieć takiej mocy)
Karabiny snajperskie- tylko springi lub gazowe które za każdym razem trzeba przeładować 650fps(obowiązkowy boczniak).

Wszelkie knife kille oczywiście dozwolone :).

Przekroczenie limitu FPS skutkuje niedopuszczeniem do gry. Użycie niezgodnie z zasadami auto/single – wywalenie z rozgrywki i ban.
Uczestnictwo na własną odpowiedzialność (w tym NW, NNW i OC).
Uczestnictwo w imprezie oznacza akceptację przedstawionych zasad i ich przestrzeganie

Miejsce: Czarna Struga.
Rejestracja: 8:00-09:40
Start: 10:00 wymarsz na pozycje
Koniec: 15.00 (punktualnie)

Składka: 8 zł
Płatność na miejscu: tak
Limit: no limit
Podział: 1:1

Mapa: https://drive.google.com/open?id=10Sf18LY4E9AqfvUbGTaSF_SxEAY&usp=sharing

Zapisy: https://goo.gl/forms/XuUwfU12ejVxmFMQ2
Lista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JfCFHyTpke8ynlcjb55bvSi7ctamC6oNVAM2LjttYnU/edit?usp=sharing

Ograniczenia: od 16-18 zgoda / 18 +
Uczestnictwo: otwarte
Charakter imprezy: Hostage Rescue + zadania + elementy LARP

Kontakt: FB – Piotr Rawski „Phoenix”
Aktywny punkt organizatora (telefon, nasłuch na PMR)
Organizator zapewnia:
– możliwość ładowania akumulatora przed imprezą/zapasowa replika
– dodatkową wodę 5l /1,5 l dostępną przed grą
– mapy A4, opatrunki
-gadżety do gry

Kamizelki: obowiązkowe, pomarańczowe.
Fotograf zgłasza się wcześniej do organizatora / listę

Więcej na: https://www.facebook.com/events/165017167322978/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook