Czas Apokalipsy – Annopol


Maj 1969 r. Wojna w Wietnamie.

Kapitan Benjamin Willard otrzymuje zlecenie zlikwidowania pułkownika Waltera Kurtza, który dezerterując z amerykańskiej armii, stworzył na pograniczu Kambodży swoją własną armię i quasi-państwo podległych mu tubylców. Willard najpierw musi dotrzeć do granicy frontu, a następnie na własną rękę z kilkoma żołnierzami odnaleźć miejsce pobytu Kurtza i dokonać jego egzekucji. Polecamy film Czas Apokalipsy w reżyserii Francisa Forda Coppoli,https://www.youtube.com/watch?v=eAp9rM6yLOQ

(Strzelanka od 16 roku życia z pozwoleniem od rodziców http://chomikuj.pl/czukczer/Oswiadczenie+ASG i legitymacją szkolną, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka)

Mapa gry: http://chomikuj.pl/czukczer/Czas+Apokalipsy

Zdjęcia terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Annopol+-+Fabryka+*c5*bbelatyny

Scenariusz:

  • Vietcong i Korpus Marines zaczynają w swoich punktach startowych na dźwięk petardy.
  • Zadaniem dla obu stron jest znalezienie Kurtza. Pułkownik po trafieniu przez gracza idzie za nim w odległości 2 metrów. Inni gracze nie mogą zbliżać się do niego. Odbić go można poprzez trafienie gracza który go eskortował.
  • Wygrywa ta drużyna która pierwsza odprowadzi pułkownika Waltera Kurtza do swojego punktu startowego.
  • Punkty respawn są od około 10 metrów zablokowane dla drużyn przeciwnych. Nie mogą tam wejść a także strzelać do znajdujących się w nim graczy.
  • Każdy z uczestników gry ma trzy życia i może ożywić się dwa razy w swoim punkcie startowym.
  • Marines – żółta taśma
  • VietCong – niebieska taśma
  • Pułkownik Walter Kurtz – oklejony taśmą
  • Trup – czerwona szmata lub broń na głową

Zasady rozgrywki (niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy):

  • Limit FPS w budynkach: 420 FPS
  • Ogień pojedynczy – w budynkach i z budynku na zewnątrz
  • Ogień ciągły – dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
  • Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps):
  • Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze mieć przy sobie broń boczną.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/100656910804427

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook