Akcja Kurdystan 4 – Operacja Gniew Eufratu – Strzelanka ASG Annopol


Szczegóły wydarzenia


Akcja Kurdystan 4 Operacja Gniew Eufratu (Annopol), Czerwiec 2017

Do przedmieść miasta Al-Rakka będącego nieformalną stolicą państwa islamskiego zbliżają się dwie armie. Syryjskie Siły Demokratyczne wspieranie przez USA i Armia Syryjska wspierania przez Rosję. Kto pierwszy dotrze do miasta?

Scenariusz:

  • Trzy ugrupowania zaczynają w oznaczonych miejscach na mapie. Punkty respawn są oznaczone znakiem X. Dotknięcie punktu X oznacza powrót do gry.
  • Każda drużyna ma dwie flagi. Głównym celem jest zdobycie flag przeciwnika. Im więcej drużyna zdobędzie flag tym większa szansa na wygraną rundy.
  • Flagi znajdują się w wyznaczonych miejscach. Zdobyte flagi zanosimy do wyznaczonego miejsca dla każdej drużyny. Z tego miejsca można odbić flagi przeciwnika i zanieść do miejsca wyznaczonego dla swojej drużyny.
  • Osoba trzymająca flagę, po trafieniu nie odkłada flagi na ziemię tylko trzyma ją w górze aż do przekazania znajdującej się najbliżej osobie.
  • Punkty respawn w zasięgu strzału przeciwnika to punkt zablokowany. Jeśli próba powrotu do gry kończy się trafieniem gracz po wykorzystaniu ostatniego życia udaje się punktu zbiorczego na parkingu aż nastąpi kolejna runda.
  • Każdy z uczestników gry ma cztery życia i może ożywić się trzy razy w swoim punkcie startowym.
  • Runda zaczyna się i kończy na sygnał gwizdka.
  • Żółta Taśma – Kurdowie, USA
  • Pomarańczowa taśma – Syria, Rosja
  • Niebieska Taśma – Terroryści
  • Trup – czerwona taśma lub broń nad głową – trupy nie mówią, nie robią za tarcze, nie zwiedzają, idą najkrótszą drogą do respa

Zasady rozgrywki: niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy

  • Limit FPS w budynkach: 420 FPS
  • Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
  • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
  • Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps):
  • Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
  • Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
  • Team kill nie działa. Nie można eliminować osoby z drużyny.
  • Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
  • Rykoszety nie eliminują gracza z gry.
  • Przyznajemy się do trafień!
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany, murka, okna, okopu itp. całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • Teren jest wyznaczony liniami widocznymi na mapie. Z dwóch stron są to drogi publiczne. Nie wychodzimy na drogi, zachowujemy od nich dystans 3 metrów. W południowo-zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
  • Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę. Próby nagięcia zasad skończą się tak samo.
  • Za przestrzeganie zasad odpowiedzialni są wyznaczeni sędziowie. Widząc łamanie zasad strzelanki, wzywamy sędziego głośnym okrzykiem “potrzebny sędzia”. Jeśli gracze nie potrafią sytuacji spornych rozwiązać między sobą również wzywają sędziego.
  • Jeśli sędzia akurat się nie pojawi, trzeba zapamiętać gracza który łamie zasady strzelanki i zgłosić go do sędziego. Nie robimy niepotrzebnych awantur.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/957242507945491

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook