Operacja Skalpel IVa- Helikopter w Ogniu

Szczegóły wydarzenia


W Królestwie Nibylandii, współpracującym z Sojuszem NATO, dochodzi do przewrotu pałacowego. Wobec zagrożenia życia króla Hendrixosa I zadanie jego ewakuacji otrzymuje grupa operatorów JW. Pieron, szkoląca w tym czasie w stolicy Nibylandii królewską Jednostkę Specjalną. Z opanowanego przez puczystów stołecznego lotniska operatorzy Pierona uprowadzają śmigłowiec na pokładzie którego zostaje umieszczony Hendrixos I oraz kilka sztuk zasobników zawierających tajne archiwa państwowe.
Podczas nocnego przelotu nad terenami zajętymi przez wojska opowiadające się za puczystami śmigłowiec zostaje trafiony w tylni rotor zaś z podchodzącej do awaryjnego lądowania maszyny wypadają zasobniki. Podczas lądowania dochodzi do kraksy w wyniku której ginie pilot zaś Hendrixos I odnosi ciężkie obrażenia wewnętrzne uniemożliwiające samodzielne poruszanie się.
Z uwagi na panujące w miejscu katastrofy anomalie elektromagnetyczne niemożliwe jest ewakuacja powietrzna w związku z czym operatorzy JW. Pieron zajmują pozycje obronne wokół rozbitego śmigłowca oczekując na przybycie ma miejsce katastrofy wojsk wiernych królowi.
Jednocześnie wieść o zestrzeleniu śmigłowca, na którego pokładzie przebywał król oraz archiwa, dociera do dowódców puczu, którzy zlecają stacjonującej najbliżej jednostce wojskowej podlegającej ich rozkazom niezwłoczne udanie się na miejsce katastrofy oraz przejęcie zasobników i zabicie króla.

Nikt z nich nie zdaje sobie jednak sprawy, iz wkraczając w strefę anomalii staje się celem polowania Obcego.

FRAKCJE – opis i zadania

Operatorzy JW Pieron.
Głównym i jedynym zadaniem operatorów jest ochrona ciężko rannego króla do czasu przybycia oddziału Armii Królewskiej (AK) a następnie wspólne wycofanie się do miejsca ewakuacji powietrznej. W przypadku przybycia oddziału AK operatorzy mogą wspólnie z żołnierzami udać się na poszukiwania zasobników.
Liczebność – 6 osób

Król Xendrixos I
Charakterystycznie ubrany, podczas katastrofy lotniczej doznaje ciężkich obrażeń wewnętrznych uniemożliwiających samodzielne poruszanie się. Posiada przy sobie BRON BOCZNA, której może użyć w chwili bezpośredniego zagrożenia. Z uwagi na obrażenia może być transportowany tylko na noszach

Żołnierze Armii Królewskiej:
głównym zadaniem żołnierzy jest uratowanie króla. W ramach swoich działań , po przybyciu na miejsce katastrofy, mogą współpracować operatorami JW. Pieron
Max liczebność: 14 osób

Rebelianci.
Głównym zadaniem rebeliantów jest zabicie Króla
Max liczebność 20 osób

OBCY
Obdarzony zdolnościa widzenia w nocy , niemalze całowicie odporny na ziemska broń poluje na terenie objetym anomalią sadystycznie atakując kazdorazowo tylko jedna osobę ( po jej wyeliminowaniu ma 10 min karencji)

MISJE DODATKOWE
1. zasobniki
Na terenie gry rozmieszczone będą zasobniki zawierające archiwa państwowe. Zadaniem obu frakcji będzie odnalezienie zasobników. Frakcja która zbierze więcej zasobników wygrywa nagrodę rzeczową.
2. Zabicie obcego
osoba której uda się zlikwidowac Obcego otrzyma nagrodę rzeczową
TRAFIENIA:
A. Żołnierze AK, rebelianci i operatorzy JW. Pieron

Każde trafienie w ciało oznacza śmierć gracza. Trafiona osoba cofa się sto metrów i odczekuje 5 min ( w przypadku postrzału od Obcego – 15 minut) po czym ponownie wraca do gry. Podczas pory nocnej trafiony zawodnik oznacza się światełkiem, w porze dziennej kamizelką odblaskową
B. Król
Każde trafienie oznacza eliminację , obowiązuje zasada ONE KILL
C. Obcy
Obcego można wyeliminowac jedynie trafiając go trzykrotnie w klatke piersiową.

ZAKOŃCZENIE GRY
Koniec gry następuje w następujących przypadkach:
Zabicie Króla– zwycięstwo rebeliantów
Przetransportowanie Króla do śmigłowca ratunkowego– – zwycięstwo AK i JW. Pieron
UWAGI:
1. Podczas gry frakcje – z uwagi na anomalie elektromagnetyczne- pozbawione są łączności radiowej
2. Podczas pory nocnej obowiązuje tryb ognia SEMI, tryb AUTO dozwolony jest od świtu
3. osoba która ujawni zasobnik musi go transportować do zakończenia gry
4. Zasobniki w nieparzystej ilości będą się znajdować w promieniu do ok. 2000 m od miejsca katastrofy śmigłowca
5. Marszruta rebeliantów i AK będzie wynosiła min 6 km
6. każda z frakcji dostanie mapę z wyznaczonym startem, miejscem katastrofy śmigłowca oraz przybliżonymi lokalizacjami (z dokładnością do 100 m)zasobników zaś AK dodatkowo- miejscem ewakuacji
7. Dodatkowo do mapy frakcje dostaną zdjęcia charakterystycznych miejsc w których znajdować się będą zasobniki
8. wyeliminowany Obcy może przyłączyć się do JW Pieron biorac udział w dalszej rozgrywc na zasadach ogólnych
9. Początek gry około godz 24, zaplanowany tak aby czas przejścia frakcji do miejsca rozbicia śmigłowca zbiegł się ze świtem

 

Więcej na: https://www.facebook.com/events/264929620619460/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook