MERC Dollars 2.5


Szczegóły wydarzenia


START IMPREZY O 18. IMPREZA KOŃCZY SIĘ W MOMENCIE WYCZERPANIA WSZYSTKICH ZADAŃ.

  • 17.00 – Zapisy i chronowanie replik.
  • 18.00 – Odprawa i start gry.
  • MIEJSCE: DŹWIERZUTY. https://www.google.pl/maps/place/53%C2%B044%2703.5%22N+21%C2%B000%2725.1%22E/@53.73219,21.0050335,882m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d53.7343038!4d21.0069646
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+: Pisemna zgoda od rodziców albo opiekun na miejscu. Wzór formularza: https://tinyurl.com/y7smfbxw
  • LIMIT FPS: 450 szturm, 500 dmr, 600 bolt action.
  • MANCRAFT/HP: Zgłosić się do organizatora przed grą.
  • LIMIT AMMO: Kulek tyle co w realistycznym odpowiedniku.
  • LIMIT MAGÓW: LOW-CAP, MID-CAP – Maksymalnie do 10 magazynków.
  • DOŁADOWYWANIE SIĘ: Płatne za in-gameową walutę.
  • RESPAWN: 30 minut + aby wrócić do gry drużyna będzie musiała wykupić gracza za in-game’ową walutę.
  • ZASADY TRAFIEŃ: Padasz na ziemię i kładziesz czerwoną szmatę na miejscu gdzie zostałeś postrzelony.
  • SPOSÓB LECZENIA: Medyk musi obwiązać bandaż w taki sposób, aby czerwona szmata nie wystawała (jeżeli czerwona szmata wystaje, wykrwawiasz się, umierasz).
  • MEDYCY: 1 medyk na team.
  • OZNACZENIE TRUPA – Kamizelka odblaskowa lub/i czerwona lampka.
  • RZECZY POTRZEBNE: Bandaże, saperka (jedna na oddział), kamizelka odblaskowa, czerwona lampka, czerwona szmata, ubiór/element ubioru frakcji (będziemy podchodzić do tego bardzo rygorystycznie).

ZADANIA:  W sztabie WOJSKA będzie można dostać zadania od żołnierzy. Zadania będą ujawniona podczas wydarzenia.
PUNKTACJA: Za zadania będzie można uzyskać in-game’ową walutę za którą będzie można kupić informację, przedmioty, amunicję i posiłki (respawny). Drużyna, która uzbiera najwięcej waluty wygrywa.

Strony do których można się zapisać:

  • PMC – Prywatni kontraktorzy wywęszyli potencjał Zony i wysłali swoich najlepszych ludzi, aby przywieźli skarby z tego skażonego pustkowia. (Wymagana minimalna stylizacja: Dowolny dół, góra cywilna i czapka z daszkiem.)
  • Najemnicy – Ekipa byłych wojskowych, których przyciągnęła Zona w celu szybkiego zarobku (Wymagana minimalna stylizacja: Dowolny kamuflaż dół i góra, kapelusz boonie, mile widziane aby drużyna miała ten sam kamuflaż).
  • Stalkerzy – Stali bywalcy Zony, którzy ryzykują własnym życiem aby zarobić nieco grosza (Wymagana minimalna stylizacja: Dowolny dół, góra zakryta płaszczem/prochowcem/kurtką – olive albo czarny – dodatkowe punkty za stylizację za przytroczenie do wyposażenia maski p-gazowej.
  • Bandyci – Jak stalkerzy. Ale bardziej paskudni. Z tymi palantami się nie dogadasz – miej oczy z tyłu głowy! (Wymagana minimalna stylizacja: Cywilny dół i góra – dżinsy, dresy, etc. Żadnych kamuflaży!)
  • Naukowcy – Przybyli do Zony w poszukiwaniu wiedzy, cudów i… hajsu. Nie są najlepsi w walce, ale wiedzą ile te wszystkie cuda są warte! (Frakcja specjalna, nie nastawiona na walką z innymi. Pozyskują większą ilość in-game’owej waluty za zadania. Frakcja bardziej nastawiona na LARP niż na strzelanie. Wymagana minimalna stylizacja: Biały kombinezon jednoczęściowy, opcjonalnie i mile widziana broń przyboczna jak pistolet.)

Ważne informacje:

  • Stylizacja jest niezbędna, nie będzie można wziąć udziały w wydarzeniu bez stylizacji!
  • Strzelanie/LARP jest płatne – 20 PLN
  • Numer konta do wpłaty: 88 1500 1298 1012 9022 4973 0000 | Jakub Kondratowicz | Tytuł wpłaty: „(Imię i Nazwisko/Nick) Merc Dollars 2.5”
  • Liczba miejsc na frakcję jest ograniczona. Jeżeli zgłosi się dużo osób, frakcje zostaną powiększone.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/525744421352275

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook