II urodziny woj. Łódzkiego / Dark Soldier

Szczegóły wydarzenia


Enebde i Petis to państwa które od zawsze toczyły ze sobą walkę. A to o zasięg granic innym razem o zasoby naturalne. Tym razem zażarte działania militarne toczą się o zdobycie najnowszej technologii która pozwala na stworzenie nadludzkiej istoty. Połączenie człowieka z elementami robotyki. Projekt nazywa się DARK SOLDIER. Niestety w czasie badan w tajnym laboratorium, doszło do wycieku substancji promieniotwórczych które są komponentami paliwa zasilającego super żołnierza. W chwili wycieku doszło również do eksplozji w wyniku której plany projektu DARK SOLDIER zostały rozsypane po terenie obu państw. Teren dookoła laboratorium został skażony. Pracownicy oraz zwierzęta zostały napromieniowane, zaczynają zachodzić procesy mutacji komórek, co pozwala napromieniowanym być nieśmiertelnymi, niestety tylko w obrębie laboratorium. Wyciek zanieczyścił również wszystkie możliwe ujęcia wody pitnej. Zaczyna się wyścig z czasem. W każdym państwie zaczyna brakować wody pitnej co wprowadza chaos. Oba państwa zaczynają poszukiwania dostępu do wody pitnej oraz jak najszybszym odnalezieniem wszystkich części projektu.

1.
LIMIT FPS:
0 – 350 – AUTO W POBLIŻU SZTABU
351 – 450 – AUTO LAS
451 – 650 – SINGIEL
650 – MAX
Mancraft, hp, tipman i inne z możliwością zmiany ciśnienia – możliwość założenia plomby
2.
STRONY I STYLIZACJA
2.1
Zombie – czyli postacie polujące na ludzi. Znajdują się w laboratorium gdzie są nieśmiertelne. Poza laboratorium (200m od centrum) ilość promieniowania jest o wiele mniejsza przez co są śmiertelne.
Stylizacja: zombie, czyli faktycznie pracownicy laboratorium którzy otrzymali kilkukrotnie dawkę napromieniowania która spowodowała nieodwracalne mutacje. Na calach pracowników oraz ich ubraniach są widoczne ślady eksplozji rany i krew. poruszają sie powoli nie mogą biegać. w chwili znacznego hałasu czy oddania strzału przez wojsko/policje/cywili mogą biegać
2.2
Cywile – prości ludzie zamieszkujący państwa Enebde i Petis. Mogą poruszać się po terenie gry, mogą być uzbrojeni ale tylko część z nich ma wydane pozwolenie na posiadanie broni.
Stylizacja ubranie cywilne dopuszczony plecak, torba z Biedronki
2.3
Policja – grupa funkcjonariuszy pełniących również funkcję straży granicznej. Mają możliwość patrolowania terenu obu państw. Mają możliwość zatrzymania każdego poza zombie do kontroli. Możliwość przekupienia
W razie kontroli przez policję podejrzani trafiają na komisariat. W razie stawiania oporu policja może zabić podejrzanego jeśli będzie miała ku temu podstawy lub w chwili nielegalnego przedostania się przez granice.
Stylizacja czarne spodnie i jasno niebieska koszula.
2.4
Wojsko – pozostali uczestnicy którzy wewnętrznie w danym państwie są podzielenie na 2 odrębne grupy:
*grupa 1 – wojsko walczące na granicy obu państw,
*grupa 2 – wojsko walczące oraz wykonujące rozkazy
Stylizacja: pkt 7 (poniżej)
2.5
Dodatkowa broń
Broń „biała” – dotyczy wojska, cywili i policji we własnym zakresie tylko noże wykonane z pianki, o max. długości 30 cm (zakaz używania gumowych „kupnych” noży). Na terenie gry do znalezienia będzie niewielka ilość pałek z pianki otulinowej, które zapewni organizator.
KAŻDA BROŃ BIAŁA PRZECHODZIĆ BĘDZIE SZCZEGÓŁOWĄ KONTROLĘ I TYLKO TAKĄ BĘDZIE MOŻNA WNIEŚĆ NA TEREN.
2.6
Trafienie z broni palnej:
Pierwsze trafienie – rana postrzałowa: ranny oznacza się jako trafiony (czerwony kolor szmaty) Opatrywanie trwa tyle co założenie całego opatrunku, po tym ranny wraca do gry.
Drugie trafienie po opatrzeniu – to śmierć. Gracz odczekuje 1 minutę i schodzi na RESP.
2.7
Trafienia z broni białej:
– 1 cios. Gracz (zombie) odczekuje 1 minutę i schodzi na RESP.
3.
RESP:
Moderowany podczas rozgrywki
4.
KONTAKT Z POSTACIAMI (ZOMBIE)
Każde dotknięcie, klepnięcie, złapanie lub kontakt z Zombie to natychmiastowa śmierć. Są wrażliwe na dźwięk i ruch.
ZOMBIE SĄ NIEŚMIERTELNE (na terenie laboratorium około 200m od centrum) I NIE WOLNO DO NICH STRZELAĆ. W razie oddania strzału w kierunku zombie, bestia jest rozwścieczona, może biegać. Jest możliwość zabicia zombie przy pomocy noża lub pałki.
5.
PRZESZUKANIE
Schwytanych lub rannych i zabitych Ludzi w fazie „oczekiwania” można przeszukać i odebrać im wszelkie przedmioty gry. Przeszukanie może odbyć się fizycznie lub po słownej komendzie – wybór należy do Was.
6.
PODZIAŁ DOWÓDCÓW:
Policja (30 osób) – Sebastian Strojny
Zombie (30 osób) – Krystian Strojny
6.1
Państwo Enebde:
Cywile (40 osób): – Maksymilian Graczyk
wojsko grupa 1 (40 osób): – Wojtek Jakubiak
wojsko grupa 2 (40 osób): – Tymek Tymo
6.2
Państwo Petis:
Cywile (40 osób): – Patryk Yogi Fijałkowski
wojsko grupa 1 (40 osób): Krystian Madixs Sipiński
wojsko grupa 2 (40 osób): – Jacek Grajnd
7.
PODZIAŁ MUNDUROWY
7.1
ENEBDE:
– wz.93
– Woodland
– Marpat Wodland
– Flecktarn
– DPM
– A-TACS FG
– Pencott Greenzone
– AOR2
– Multicam Tropic
– CCE
– Olive
– Pozostałe mundury w leśnym maskowaniu
Kto się nie dostosuje, zostanie oklejony na obu ramionach taśmą w dość oczojebnym odcieniu zieleni.
7.2
PETIS:
– Pantera pustynna
– Multicam
– MTP
– Camogrom
– DPM Desert
– Desert 3c
– Desert 6c
– Marpat desert
– AOR1
– Wusterntarn
– A-TACS AU
– Jednolite kolory inne niż zielony
Kto się nie dostosuje, zostanie oklejony na obu ramionach oczojebną pomarańczowa taśmą.
8.
ZADANIA
8.1
ENEBDE:
1. ochrona państwa (sztabu)
2. Odnalezienie wszystkich części DS
3. Odnaleźć laboratorium i przetransportować ogniwa nuklearne do bazy
4. Wykraść z laboratorium stabilne ogniwa nuklearne z reaktora i przetransportować je do bazy
5. Ochrona konwoju zmierzającego do wioski
6. Obrona w czasie konstrukcji bomby jądrowej
7. ostateczny atak na Petis
8.2
PETIS
1. ochrona państwa (sztabu)
2. Odnalezienie wszystkich części DS
3. Odnaleźć laboratorium i przetransportować ogniwa nuklearne do bazy
4. Wykraść z laboratorium stabilne ogniwa nuklearne z reaktora i przetransportować je do bazy
5. Ochrona konwoju zmierzającego do wioski
6. Obrona w czasie konstrukcji bomby jądrowej
7. ostateczny atak na Enebde
8.3
ZOMBIE:
1. obrona laboratorium
2. atak na komisariaty policji
3. atak na wioskę Petis
4. atak na wioskę Enebde
5. Ostateczny atak z bombą nuklearna na wrogie państwo
8.4
POLICJA:
1. Kontrola na przejściu granicznym
2. kontrolowanie cywili oraz wojska
3. Walka po stronie państwa które więcej zapłaci
4. Patrolowanie terenów obu państw
8.5
CYWILE:
1. Ochrona państwa (sztabu)
2. Odnalezienie wszystkich części DS
3. Pomoc w przekupieniu policji
4. pomoc na przejściu granicznym
5. Ochrona konwoju zmierzającego do wioski
6. Obrona w czasie konstrukcji bomby jądrowej
7. ostateczny atak na wrogie państwo

 

Więcej na: https://www.facebook.com/events/1144510982290275/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook