ASG – “Stalker”

Szczegóły wydarzenia


Zapraszam wszystkich na “Bunkrową” adaptację uniwersum S.T.A.L.K.E.R.a.
8 godzinny scenariusz wypełniony zadaniami, mutantami, bandytami, NPCami, oraz masą rozwiązań inspirowanych grami komputerowymi z serii S.T.A.L.K.E.R. oraz LARPami.
Będzie miejsce zarówno dla osób nastawionych na walkę, jak i chcących wczuć się w rolę i dobrze bawić fabułą.

PODSTAWOWE INFORMACJE:

  • Większość uczestników zabawy to mieszkańcy bunkra przeciwatomowego którzy próbują przetrwać w postapokaliptycznym świecie pełnym bandytów, mutantów, anomalii i innych zagrożeń.
  • Każdy uczestnik skupia się na swoim dobrobycie. Nie ma altruizmu, a wszystko ma swoją cenę.
  • NPC – wydają misje, nagrody, oraz posiadają unikatowe role (dowódca bunkra, zbrojmistrz, barman, lekarz)
  • Klasy postaci – każdy może wybrać swoją klasę postaci. Wiąże się to z pewnymi profitami i ograniczeniami.
  • Różne role pozwalają na zarobek w różny sposób. Można zostać łowcą mutantów/bandytów i sprzedawać ich trofea … można szukać misji u NPCów i liczyć na godziwe nagrody … można zostać najemnikiem i odpłatnie pomagać innym stalkerom … można improwizować, uprawiać hazard itd.
  • Każdy może próbować swoich sił w pojedynkę dzięki czemu nie będzie musiał dzielić się łupami. Albo grać bezpieczniej i współpracować z innymi.
  • Ekonomia świata, handel, usługi … aby przetrwać trzeba się bogacić….
  • Zaczynacie goli i weseli z garścią waluty … po 8h możecie posiadać najlepszy ekwipunek i masę waluty …. albo dalej będziecie goli i weseli uprawiać hazard w kantynie 😛
  • W zbrojowni deponujecie swój prywatny sprzęt, ale będziecie mogli go kupić w trakcie rozgrywki (sprzęt prywatny jest najdroższy). Do tego czasu będzie można wynajmować tańszą broń i ekwipunek u zbrojmistrza.
  • W kantynie deponujecie własny prowiant, który będzie można odkupić za walutę u barmana w trakcie zabawy. Do tego będzie nie co naszych zapasów w spiżarni. Wszystko dostępne za walutę z gry.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/134908893783335

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook