Events at Mokry Ług Rembertów | mazowieckie, pow. warszawski

Opis miejscówki:
Duży las z widocznymi drogami z płyt betonowych, które mogą sukcesywnie służyć za granice terenu rozgrywki. Punktem środkowym jest bunkier strzelecki, o który są zazwyczaj toczone zacięte boje, jako, ze utrzymywanie go daje świetną pozycję obrony jednej z flank.

Pojemność miejscówki:
od 10 do 50 osób. Potem zaczyna być strasznie chaotycznie.

Miejscówka głęboko w lesie. Odgłosy wystrzałów nie dochodzą do asfaltówki, nigdy nie było żadnych problemów z policją itp.

Cywile:
Czasami bocznymi drogami przechodzą ludzie „Nordic walking”, zbieracza grzybów czy jagód oraz miłośnicy quadów

Dojazd:
Autobus z metra Politechnika jedziemy 515 do przystanku Rembertów-ratusz. Przesiadamy się następnie w autobus linii 153 i jedziemy aż do pętli. Przechodzimy asfaltówką przez tory i idziemy ok. 800 metrów, aż dojdziemy do skrętu w prawo z zielonym szlabanem.

Dokłada mapa

Serdecznie zapraszamy na strzelankę mikołajkową, gdzie siły Królowej Śniegu i Świętego Mikołaja będą walczyć o dominację w terenie! Rano nastąpił wybuch w Fabryce Elfów. Prezenty leżą dosłownie wszędzie! Nasz reporter donosi, że zarówno siły Św. Mikołaja jak i Królowej Śniegu mobilizują się, by zdobyć panowanie nad terenem oraz zebrać dla siebie jak najwięcej prezentów.

Plan jest taki 🙂 Gra ma być odstresowującym spotkaniem na koniec roku. Zakładamy dużo śniegu 🙂
Akcja rozgrywa na kole podbiegunowym (gdyby się okazało, że nie będzie śniegu… no cóż – globalnego ocieplenia nie przeskoczysz). Zespół komandosów z ZUS’u chce przeprowadzić rozpoznanie bojem na terenach fabryki Mikołaja The Saint, który jest wspierany przez D1 corp, gdyż wywęszyli przekręty podatkowe. Sektor wywiadu D1 wykrył intruzów i wysłał na przedmieścia fabryki swoje siły, które muszą odeprzeć nieprzyjaciół.

Zapraszam na szybkiego, dynamicznego, 6h milsima w realiach konfliktu Afgańskiego – LARPowanie mile widziane. W założeniach sim ma być nastawiony na bezpośrednie kontakty niż na długie patrolowania bezkresnego terenu. Zapraszamy starych simowców, jak i ekipy nie posiadające wcześniej styczności z tym typem gier oraz samotnych strzelców.

Abchazja, 2008. Zbuntowana republika Gruzji – Abchazja – chce całkowitej niezależności spod ucisku politycznego. Wewnętrzne ruchy nacjonalistyczne i rosnące niepokoje postawiły na nogi Siły Gruzińskie. Przez granicę zaczęło się przedzierać 75 czołgów i 12 000 żołnierzy. Wydawałoby się że maleńka Abchazja zostanie pokonana. Jednakże jej sąsiad, Federacja Rosyjska obserwując rozwój sytuacji rozważa wejście do gry. Interesem jest zablokowanie Gruzji wejścia do NATO i wskazanie jej miejsca w szeregu.

By tradycji mogło stać się zadość drużyna Pretorians zaprasza wojowników w dniu 04/03/2017 by stawili się na polu walki w Mokrym Ługu.
Scenariusz będzie obejmował zmagania dwóch (lub trzech) zespołów na dużym obszarze, zalecamy by prócz odpowiedniego stroju wyposażyć się w środki łączności i gpsy.
Jak zwykle zapewniamy ciekawy scenariusz rozgrywki, ubezpieczenie NNW dla każdego gracza, ciepłe napoje i nagrody do wylosowania po grze i co najważniejsze dużo wrażeń.

Kaszmir, Pendżab 1965. Konflikt powstały po roku 1947 tylko ledwo wygasł. Obie strony patrzą na siebie z wrogością, tym większą im bliżej jest do wycofania sił ONZ z regionu. Kaszmir, bo o nim mowa to zlepek kultur islamu i hinduizmu usytuowany na beczce prochu. Nowe pokolenie widząc blizny u starszyzny, myśli wyłącznie o zemście….

Zadaniem każdej ze stron jest aktywne poszukiwanie punktów rozrzuconych na ziemi niczyjej. Punkty nie są oznaczone na mapie. Liczy się systematyka poszukiwań, planowanie i spostrzegawczość. Celem jest odnalezienie wszystkich punktów. Każda strona posiada 3 respawny na swoim terytorium + bazę wypadową (BW). Odradzanie odbywa się wyłącznie na respach + BW. Im dalej od własnych baz tym utrata życia jest droższa.

Wietnam, lipiec 1966 roku. Od kilku tygodni wzrosła aktywność Wietkongu na południe od DMZ (Strefa zdemilitaryzowana). Wywiad Amerykański zanotował coraz mocniejsze ruchy i kumulację sił. W obawie przed nadchodzącą ofensywą decydowano się na silne działania przeciwpartyzanckie. Głównym celem jest opanowanie rejonu przygranicznego wzdłuż drogi nr 9 i 6. Strona która zdobędzie przewagę przechyli szalę zwycięstwa w regionie.

Zachodnia Afryka, koniec lat 80’tych. Sierra Leone jest od wielu lat pogrążone w wojnie domowej, w której strony są opłacane z pieniędzy wielkich korporacji. Celem wojny stały się kopalnie kamieni szlachetnych, które dostarczają miliardy na prowadzenie wojen i przychylność obcych rządów. O najbogatszą w diamenty dolinę walczą trzy zwaśnione plemiona, które użyją wszelkich metod by zdobyć fortunę. Wciel się w rolę jednego z 3 plemion i dołącz do walki!

Jest rok 1989: W laboratorium badawczym został wyprodukowany nowy sytem naprowadzania broni dalekiego zasięgu, który ma zmienić oblicze wojen i zmienić układ sił na świecie. W trakcie transportu wojskowym herkulesem doszło do wybuchu jednego z silników i samolot musiał awaryjnie lądować. Niestety, nie udało się i samolot się rozbił. szczątki są rozrzucone po całym lesie. 3 Państwa wysłały swoje najlepsze jednostki by zdobyć system i przejąć dominację na świecie. ich zadaniem jest odszukać elementy systemu, odprowadzić je do „Bazy”. w miarę możliwości zmontować je i tam utrzymać do ewakuacji, gdyż może się zdarzyć, że separatyści lub inne frakcje będą chciały je zdobyć na własność.

Zachodnia Afryka, koniec lat 80tych. Sierra Leone jest od wielu lat pogrążone w wojnie domowej, w której strony są opłacane z pieniędzy wielkich korporacji. Celem wojny stały się kopalnie kamieni szlachetnych, które dostarczają miliardy na prowadzenie wojen i przychylność obcych rządów. O najbogatszą w diamenty dolinę walczą trzy zwaśnione plemiona, które użyją wszelkich metod by zdobyć fortunę. Wciel się w rolę jednego z 3 plemion i dołącz do walki!

Kolumbia 1998 rok. Lokalny watażka przejmuje kontrolę nad częścią kraju. Sponsoruje wojnę poprzez sprzedaż narkotyków, porwania dla okupu i haracze. Początkowo nie był brany pod uwagę, ale gdy jego bojówki przejęły czwartą prowincję oraz skład broni sytuacja stała się poważna. Niestety policja nie jest w stanie poradzić sobie w dżungli z ciężko uzbrojonymi partyzantami. Do walki z nimi zostały skierowane siły specjalne, które mają za zadanie zniszczenie strategicznych obiektów i paraliż bojówek.

Konflikt powstały po roku 1947 tylko ledwo wygasł. Obie strony patrzą na siebie z wrogością, tym większą im bliżej jest do wycofania sił ONZ z regionu. Kaszmir, bo o nim mowa to zlepek kultur islamu i hinduizmu usytuowany na beczce prochu. Nowe pokolenie widząc blizny u starszyzny, myśli wyłącznie o zemście…. Poprzednie starcie pomimo obecności ONZ nie wniosło nic nowego, wręcz przeciwnie – strony zaczęły otwarcie mówić o użyciu broni jądrowej….

Po ostatniej misji sił Cebulandii i San Escobaru nie udało się odzyskać wszystkich elementów systemów naprowadzania. Separatyści oferując dowódcom dwóch stron gigantyczne pieniądze kupili ich lojalność. Separatyści ustalili potencjalne miejsca lokalizacji skrzyń. Chcąc zdobyć pozostałe elementy systemów zlecają im (Cebulandia, San Escobar) odszukanie i zapłatę za każda ze skrzyń.

Rok 1997, Granica Turecko-Irańska. Rozmowy pokojowe pomiędzy Ankarą a PPK (Partia Pracujących Kurdystanu) nie przyniosły wymiernych skutków. Bierność władz Tureckich wobec roszczeń Kurdyjskich spowodowała że partyzanci z PPK postanowili powrócić do rozwiązań siłowych. Wygląda na to że konflikt ciągnący się od czasów Imperium Osmańskiego szybko się nie zakończy. Turkom zależy na wygnaniu Kurdów, a ci chcą swojego kraju. Całości przygląda się Iran chcący zrealizować swoją politykę bez bezpośredniego zaangażowania w konflikt….

Scenariusz „Collector” polega na odnalezieniu maksymalnej liczby checkpointów, które są zaznaczone na mapie. Każdy checkpoint ma swój indywidualny numer, który trzeba zapisać do tabeli. Za każdy prawidłowo podany numer przyznawany jest punkt. Dodatkowo, każdy checkpoint ma kilka (od 4 do 7) kart z kodami za które otrzymuje się dodatkowe punkty (1,2,3 – w zależności od odległości od startu). Drużyna która dotrze do punktu zabiera tylko i wyłącznie jedną kartę oraz umieszcza hasło do swojej tabeli. Tabelę z odpowiedziami należy przekazać do punktu startu do godziny 15:00:00. Po tym czasie nie będą uwzględnione.

Bałkany,1993 rok. Rozpad byłej Jugosławii spowodował że w sercach wielu narodów zapaliła się iskierka nadziei na własne państwo. Niegdyś sąsiedzi, dziś wrogowie. Serbowie, Chorwaci, Bośniacy, Kosowo myślą tylko o jednym – wyrzucić obcych. Pod beczkę prochu ogień podłożył niemiecki wywiad, który zapoczątkował pierwsze walki o kopalnie surowców. Wojna to dla jednych tragedia, dla drugich pieprzony interes. Dla Ciebie też. Weź karabin w rękę i zdobądź kopalnie złota. Potrzebujemy kasy, bez niej nawet nie wyjdziemy z koszar. 

Facebook