Operacja Macragge


Szczegóły wydarzenia


Wojna. W tym świecie jest jedyną drogą. Twoje całe marne, krótkie życie to wojna która doprowadzi cię i tak do śmierci. Legion UltraMarines pod dowództwem prymarhy Robouta Guillimana toczy zawziętą wojnę z Gwardią Śmierci Boga Chaosu Nurgl… Zacięte walki nie przynoszą żadnych skutków, aż do momentu gdy na planecie rozbiją się 2 statki Orków 2 różnych nienawidzących się klanów. Krwiożercza Rasa zabija wszystko co staje jej na drodze…

GWARDIA ŚMIERCI

  • (35 osób) słudzy Nurgla ślepo zapatrzeni w swojego Boga wykonujący wszystkie jego rozkazy
  • Stylizacja- Normalny szpej, zakaz noszenia Arafatek
  • Miłe widziane stylizacje pokroju zombie, oznaczeni taśmą

NURGL

  • Bóg Chaosu, Pan zarazy, cała Gwardia Śmierci jest ślepo w niego zapatrzona, wykonuje jego rozkazy bez najmniejszego zawahania. Po śmierci jego dusza przechodzi na najbliższego żołnierza Gwardi Śmierci i to on wtedy staje się bogiem Chaosu, a poprzedni Nurgl staje się normalnym sługą podlegającym nowemu Panu
  • Stylizacja- Specjalnie oznaczony, łatwo rozpoznawalny,

Legion UltraMarinnes

  • (30 osób) żołnierze Guillimana, Ślepo wykonywujący rozkazy swojego dowódcy.
  • Stylizacja- Normalny szpej, zakaz noszenia Arafatek
  • Miło widziane stylizacje na jednostki specjalne, wszelakie reqo, oznaczeni inną taśmą

Robout Guilliman

  • jeden z 20 prymarhów, dowódca elitarnej jednostki Legionu UltraMarinnes, Wszyscy żołnierze są pod jego rozkazami. Po jego śmierci dowództwo nad jednostką przejmuje najbliższy żołnierz, a on staje się podległy nowemu przywódcy.
  • Stylizacja- Specjalnie oznaczony, łatwo rozpoznawalny

Orkowie z Klanu Wrednych Słońdz

  • (7 osób + 1 Szefuńcio) nie znają czegoś takiego jak strach, zabijają wszystko co stanie im na drodze, włącznie z 2 klanem orków, mają 1 życie po śmierci stają się najemnikami Nurgla walcząc z UltraMarinnes na zasadzie wróg mojego wroga jest moim przyjacielem, nie wykonują poleceń Nurgla, Wykonują rozkazy tylko swojego Szefuńcia
  • Stylizacja – Normalny szpej, Biało-Czarna Arafatka zawiązana na szyję. Po 1 śmierci stają się najemnikami UltraMarinns, oznaczają się ich taśmą na respie, Nie zdejmują arafatek WYMAGANA ZIELONA FARBA MASKUJĄCA (Wymalowana twarz i wszystkie wystające elementy ciała)

Orkowie z Klanu Złych Ksienżycy

  • (8 osób) nie znają czegoś takiego jak strach, zabija wszystko co stanie im na drodze włącznie z 2 klanem orków, mają 1 życie, po śmierci przechodzą do Legionu UltraMarinnes jako najemnicy na zasadzie wróg mojego wroga jest moim przyjacielem, nie wykonują poleceń Guillimana, walczą z Gwardią Śmierci słuchając tylko siebie. W ich klanie panuje anarchia nikt nie spełnia roli Szefuńcia.
  • Stylizacja- Normalny szpej, Biało-Czarna Arafatka zawiązana na szyję. Po 1 śmierci stają się najemnikami Nurgla, oznaczają się ich taśmą na respie. WYMAGANA ZIELONA FARBA MASKUJĄCA (Wymalowana twarz i wystające elementy ciała)

Regulamin i mechanika gry

§ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Udział w grze jest Bezpłatny
2. Do gry przystąpić mogą osoby:
a) w wieku powyżej 15 roku życia, za pisemną zgodą rodziców;
b) w wieku powyżej 18 roku życia, bez zgody rodzica;
c) niebędące pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, spełniające poprzednie podpunkty;
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu w przyszłości. Drobne zmiany nie będą publicznie zapowiadane, duże – owszem.
4. Podczas rozgrywki Niedopuszczone będzie użycie PIROTECHNIKI
5. Całkowity ZAKAZ ŚMIECENIA na całym terenie!
6. Wśród uczestników ukryci będą sędziowie terenowi. Ich zadaniem jest pilnowanie aby żadnej uczestnik nie złamał regulaminu oraz rozwiązywanie spraw spornych.
7. Mapy terenu muszą zostać wydrukowane indywidualnie przez uczestników rozgrywki.
8. Atakowanie respawnów przeciwnych frakcji jest całkowicie zabronione.
9. Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rejestracji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

§ II. ZASADY GRY
1. Gra rozpoczynana i kończona jest na sygnał organizatora.
2. Wyeliminowanie gracza z gry następuje po trafieniu kulką BB, po własnej deklaracji uczestnika o rezygnacji z gry przez trafienie.
3. Wyeliminowany gracz krzyczy “DOSTAŁEM”, a następnie opuszcza pole najkrótszą możliwą drogą z założoną kamizelką odblaskową oraz opuszczoną repliką ASG.
4. Atakowanie osób, zwierząt i przedmiotów niebędących celem gry bądź też graczy wyeliminowanych kategorycznie zabronione.
5. Drużyny dostaną do dyspozycji po jednym budybku startowym gdzie będzie także RESPAWN.
6. Uczestnicy zostaną oznaczeni kolorowymi taśmami zgodnie z oznaczeniami frakcji.( WYJATEK NURGL, Guilliman oraz orkowie)
7 KAŻDY gracz poniżej 18 roku życia musi posiadać zgodę rodzica. Bez tego nie zostanie dopuszczony do rozgrywki. Zgoda rodzica zostanie dodana w jednym z postów w najbliższym czasie

§ III. ZASADY ZACHOWANIA NA POLU BITWY
1. Każde trafienie się liczy.
2. Pod żadnym pozorem nie należy ściągać OKULARÓW OCHRONNYCH z oczu. Osoba która zostanie na tym przyłapana natychmiastowo zostanie usunięta z gry.
3. Zalecane jest posiadanie ochrony twarzy ze względu na bliski kontakt w pomieszczeniach.
4. Trafiony uczestnik oznacza się kamizelką odblaskową i wraca na respawn.
5. Trafienie w replikę eliminuje ją, ale nie eliminuje gracza. W takiej sytuacji gracz może korzystać z repliki bocznej.
6. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś” lub ,,strzał” Szczególnie w pomieszczeniach.
7. Gra odbywać się może wyłącznie na polu gry wyznaczonym przez organizatora gry.
8. Na polu gry obowiązuje zakaz agresywnego zachowania wobec innych osób. Osoby agresywne i wulgarne zostaną usunięte z pola gry bez możliwości ubiegania się o powrót.
9. W przypadku pojawienia się na polu gry osoby postronnej należy natychmiast poinformować organizatora o zaistniałym fakcie.
10. Górny limit FPS:
a) w pomieszczeniach: 350fps
b) szturm: 450fps (brak możliwości strzelania na bliskich dystansach, zalecana broń boczna)
b) dla karabinów wsparcia: 500fps
c) dla replik snajperskich (ogólny górny limit): 650fps

Więcej na: https://www.facebook.com/events/361340487820431

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook