Nocne Polowanie NA Osmana II


Szczegóły wydarzenia


Siły koalicji muszą zlikwidować ładunek jądrowy który jest w posiadaniu przeciwnika. Niestety kody do bomby zostały zmienione i należy je także zdobyć. ( SĄ DWA ) Na całe szczęście dzięki przewadze technicznej wiemy więcej o przeciwniku niż mu się wydaje. Pozostało tylko wykonać zadanie, czy Wam się to uda? …………….. wątpię. Przeciwnik zajął kilka budynków Centrum Biznesowego, umieścił ładunek z znanym nam miejscu(mapa), niestety jest to ładunek czasowy i zostało Nam 90 min. na wyłączenie go. Dzięki wywiadowi znamy przypuszczalne trzy lokalizacje kodów, pozycje terrorystów i ich ilość.

Zadanie:

  • Przejąć kody oznaczone żółtym ligtsickiem
  • Dostać się do ładunku ( NIEBIESKIE LIGHTSTICK) i go unieszkodliwić
  • Czas akcji to 90 minut

Siły Osmana:

  • Mamy zajęte kilka budynków w centrum miasta.
  • Włączyłem zegar, pozostało tylko modlić się żeby nie zdążyli, niech Bóg Nas wspiera.
  • Dobrze że jesteśmy przygotowani na to co nastąpi. Dzięki naszemu oświetleniu jest jak w dzień, nie zaskoczą moich wojowników.
  • Zadanie: Uniemożliwić rozbrojenie bomby w czasie 90 minut

Zasady ogólne dla wszystkich graczy:

  • Limit mocy replik 360 fps, dopuszczony ogień ciągły i pojedynczy
  • KODY I BOMBA NIE BĘDĄ SIĘ ZNAJDOWAĆ NA PIĘTRACH BYDYNKÓW
  • Granaty hukowe i dymne, tylko dostępne w sklepach(bez samoróbek), zabijają wszystkich w pomieszczeniu za wyłączeniem korytarzy i dużych pomieszczeń gdzie obowiązuje zasada 5 metrów
  • Magazynki do 80 kulek w magazynku, tylko real i midy
  • Wymagane pulsujące czerwone światło(oznaczenie trafienia)
  • Można stosować pułapki np. puszki na lince, czy laserowe dźwiękowe
  • Piętra budynków grają ale gramy tam i na klatkach schodowych wchodząc lub schodząc tylko z boczniakami. Chodzi o to żeby nie strzelać z długiej na schodach w dół i w górę
  • Z okien pięter na zewnątrz, można strzelać z głównej, na parterach co kto lubi
  • Na terenie gry będą worki z bandażami 2 sztuki (czerwone lightsticki, skrzyżowane)warto je zanieść do swojego RESPA, można sobie ułatwić a przeciwnikowi utrudnić odradzanie
  • Zasady trafień będą wywieszone w Respach

SF TRAFIENIA:

  • Pierwsze idziemy na na RESPA i od razu wracamy do gry
  • Drugie podobnie jak pierwsze
  • Trzecie idziemy na Respa, 5 MINUT pauzy i powrót do gry
  • Kolejne trafienia tak jak przy trzecim
  • Nie ma pauzy jeśli w RESPIE JEST WOREK Z BANDAŻAMI!!!!

TERRORYŚCI TRAFIENIA:

  • Pierwsze idziemy na na RESPA i od razu wracamy do gry
  • Drugie podobnie jak pierwsze
  • Trzecie podobnie jak pierwsze i drugie
  • Czwarte idziemy na Respa, 5 MINUT pauzy i powrót do gry
  • Kolejne trafienia tak jak przy CZWARTYM czwartym
  • Nie ma pauzy jeśli w RESPIE JEST WOREK Z BANDAŻAMI!!!!

GRA DLA DOŚWIADCZONYCH GRACZY, NA ZAPROSZENIE LUB PO BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z ORGANIZATORAMI. NIE UŻYWAMY KAMER, CELOWNIKÓW NOKTOWIZYJNYCH CZY TERMOWIZJI.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/586671861695557

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook