Metro: Posen

Zapraszamy Was na drugą edycję METRO: POSEN które odbędzie się w podziemiach oraz budynkach byłego zakładu psychiatrycznego w Owińskach dzięki uprzejmości chłopaków z https://www.facebook.com/cqbpoznan/. W założeniach jest to strzelanka kipiąca klimatem rosyjskiej postapokalipsy z elementami larpu. Rozgrywka będzie opierać się o walki dwóch frakcji (Komuniści i Faszyści) oraz wykonywanie zadań przekazywanych różnymi sposobami – Bar, czy stara telefonia po kablu 🙂 W grze będzie występować waluta w postaci bezpiecznych łusek (zwanych dalej nabojami) za którą będzie można kupić prawdziwe fanty jak amunicja czy bandaże, herbata czy fabularne udogodnienia w postaci zmniejszenia czasu respawnu w Barze.

  • Ograniczenia wiekowe – od 18 lat.
  • Wymagane czerwone światło do oznaczenia się jako trup.
  • Cena to 50zl, gdzie w cenie dostajemy gadżety oraz możliwość kupienia prawdziwych przedmiotów za fikcyjną walutę. Nie musimy teraz ukrywać faktu, że w cenie dostaniemy także super naszywki w klimacie 🙂 Dodatkowo, w odróżnieniu do poprzedniej edycji, zostanie wykupione NW dla każdego uczestnika.
    Postaramy się stworzyć po raz kolejny klimatyczny BAR z muzyką i miejscami siedzącymi 🙂
  • Rozgrywka będzie dziać się w godzinach nocnych, by zapewnić maksimum klimatu 19:00 – 5:00
  • Zgłoszenia poprzez formularz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegnAFiQnQrVMSbcnmug7rTFTHgWiebu8KM-K_r3O9j9kB-RA/viewform?usp=sf_link
    W formularzu podajemy istotną informację – nr. Pesel oraz adres zamieszkania na podstawie którego będzie zawierana umowa na NW.
    Podany będzie także numer konta, na który należy przesłać kwotę. Rezygnuję z zapisów na rzecz zaklepania sobie miejscówki poprzez przelew i wysłanie formularza – KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!!! Pamiętajcie, by się zapisać należy wypełnić formularz oraz wpłacić pieniądze na konto. Brak jednego z powyższych nie daje nam miejsca na liście.
    Wybieramy stronę frakcji oraz opisujemy swoja stylizację. Nie chciałbym aby ktoś psuł klimat nieodpowiednim podejściem, dlatego zostawiam sobie furtkę odmówienia udziału w grze dla danego oponenta. Radzę się szybko zapisać, gdyż to tylko 20 miejsc na stronę które ostatnio rozeszły się w parę dni

Główne założenia Metro:

  • 2 frakcje z ograniczoną ilością osób oraz wymogiem posiadania stylizacji. Odrzućmy wszelakie wyposażenie w kamuflażu, no chyba ze rosyjskim..
  • Komuniści – umundurowanie zielone w klimatach rosyjskich, furażerki, uszanki czy cokolwiek w klimacie na głowę, pałatka na plecy. Jeżeli nie masz repliki w klimatach rosyjskich owiń karabin szmatą. Wszystko to dostaniesz za grosze na internecie.
    Zakaz większych czarnych elementów wystroju (np. spodnie, bluza, płaszcz)
  • Faszyści – tu oczywiście wszystko na czarno, czarny skórzany płaszcz (koszt max 20zl) możne być i hełm niemiecki najlepiej czarny, czapki czarne, golfy bojówki itd. Jak nie masz repliki w klimacie rosyjskim, owiń karabin szmatami. Zakaz większych zielonych elementów wystroju (np. spodnie, bluza, płaszcz)
  • Strony konfliktu mają swoje siedziby, które trzeba będzie chronić przez cały okres gry.
    Zachęcam do skompletowania wystroju swoich siedzib w klimacie strony jaką będziecie reprezentować. Każdy może coś przytargać i zabrać po wydarzeniu.
  • Poszukujemy 4-5 mutantów (bibliotekarze), którzy będą poruszać się w grupie i polować na śmiałków, którzy odważą się opuścić podziemia. Bibliotekarze wchodzą za połowę wejściówki (25zł), ich mechanika będzie podana wkrótce, jednakże nie zmieni się w stosunku do tego, co ostatnio robił Nasz Mutant Mateusz^^ Ich zadaniem będzie wprowadzić klimat zaszczucia tak, by wyjście na powierzchnie było ryzykownym przedsięwzięciem. Bibliotekarze zabijają przez pochwycenie oponenta. Stylizacja dowolna – płaszcz z kapturem, podarte ubrania czy stara maska zwieszona na szyi lub na głowie jak snorki 🙂
  • Dochodzimy do konkretnej zmiany względem poprzedniej edycji:
    Opuszczenie metra tylko i wyłącznie w pełnych maskach przeciwgazowych. Rezygnujemy z wszelakich przeróbek stalkerów, masek Dye, czy pociętych masek. Jest to o tyle ważne, że chcę, aby wszyscy mieli ten sam poziom trudności.

Są dostępne maski MCU albo MSA z balistyczną szybką:

  • MCU – https://allegro.pl/oferta/amerykanska-maska-przeciwgazowa-mcu-2a-p-seals-7978448547
  • MSA – https://allegro.pl/oferta/maska-gazowa-pelnotwarzowa-msa-zestaw-6707366503
  • Sprawdzaliśmy ostatnio Polskie maski MP5 które mają szybkę z tworzywa i wytrzymywały ostrzał z przyłożenia z 450 fps. Kulki nie robiły nawet śladów, ich zaletą jest cena. https://allegro.pl/oferta/maska-przeciwgazowa-mp-5-demobil-8106477248
  • Oraz pełne maski z wymienionymi szkłami na pleksę.
  • Chodzi nam o to, by było trudno oraz realistycznie w mega klimacie, jak to jeden z uczestników mi opisywał, gdy polował na przeciwnika a strugi potu spływały mu po masce 🙂
  • Maski będę sprawdzał na odprawie.
  • Na czas trwania metra zapominamy o wszelakich oknach które są na terenie budynków. Strzelamy i wychodzimy tylko przez drzwi.
  • Jeżeli jedna z stron będzie miała straty przed startem (osoby się nie pojawią) nie będę taśmował, gdyż psuje to immersję z rozgrywki. Mniej liczebna strona będzie miała krótszego respa.
  • Śmierć (czy to postrzał czy to dopadnięcie przez mutanta) kończy się respawnem w barze, gdzie można odpocząć i zjeść coś. Od śmierci może nas uratować kolega który będzie mieć jednorazowy bandaż, następny postrzał zabija. Wyjątkiem są oczywiście mutanty, ich pochwycenie wysyła nas od razu na odpoczynek 🙂 Możemy także wtedy wydać swoje naboje na kulki czy bandaże oraz tu nowość będzie można za naboje wykupić poziomy szybszego respawnu w grze Poziomy to 25min, 35min oraz 45min.
  • Startujemy z 1 pełnym magazynkiem załadowanym swoimi kulkami. Ładujemy magazynki do poziomu real. Każde następne 10 kulek kosztuje 1 nabój. Zakaz noszenia swoich kulek, jedynie pierwszy załadowany magazynek. Reszta kulek do dokupienia w barze, będą dostępne wagomiary 0,20, 0,23 oraz 0,25 firmy G&G. Postaram się, by na tej edycji kulek było mniej.
    Moc repliki – Max 359 fps.
  • Dużo zamkniętych pomieszczeń/lokacji do których dostęp będzie dopuszczony jako zadanie. Naboje będziemy dostawać tylko za wykonywanie zadań, będzie ich dużo mniej, niż na poprzedniej edycji.

Mechanika BAZ oraz dowódców i wydawania rozkazów:

  • Frakcjami dowodzić będą dowódcy, którzy nie będą brali udziału w walce (Larpowi dowódcy)
  • Jedno pomieszczenie w bazach będzie przeznaczone jako respawn, tegoż pomieszczenia nie będzie można zdobywać. Będzie tam też pociągnięty kabel z telefonem, przez który będą rozdawane zadania dla stron.
  • Samych baz nie można barykadować przed przeciwnikiem, czy to żywym, czy to bibliotekarzem.
  • Po zdobyciu bazy przeciwnika ostatni umierający “rozpyla śmiercionośny gaz” który w przeciągu 3 min zabija wszystkich atakujących. Zapis ten ma za zadanie wyeliminować ludzi kampiących na tych którzy wracają z Baru by się zrespić.
  • Za każdym atakiem na bazę przeciwnika można zdobyć raz na 3 godziny flagę przeciwnika, za którą w barze dostaniemy sporo naboi 🙂

Więcej na: https://www.facebook.com/events/476379423102986

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook