Merc Dolars


Szczegóły wydarzenia


Jest rok 2029 świat nie może się pozbierać po wojnie nuklearnej. Po wielu latach walk powstały nowe frakcje. Wszyscy zmagają się o wpływy, teren, a także o Trump Dola$ oraz Ziemniakoruble. Dołączyć możesz do Templariuszy, Zjednoczonej Armii, Lootersów, Korporacji lub pozostać Wolnym!

  • Teren: U florka + gągławki
  • Cena: tak jak ostatnio 30zł (za to jest teren, elektryczność w wiacie, herbata, grochówka)
  • Teamy: podział na teamy do 12 osób w teamie
  • System trafień: SMS 1.1 M
  • Ograniczenie ammo – tyle co w magach + 300 szturm, tyle co w magach + 100 snajper/ strzelec wyborowy, tyle co w magach + 2k LMG (chyba, że zasady mówią inaczej)
  • Respy co 1H
  • Zadanie główne – gromadzenie Trump Dolar$ i ZiemniakoRubli
  • Pozyskiwanie gotówki – poprzez sprzedaż artefaktów handlarzowi i/lub ograbianie zwłok innych merków (według zasad SMS 1.1 M)
  • Realizacja zadania głównego – Pozyskanie i sprzedaż artefaktów – artefakty na mapie + artefakty ukryte + artefakty zostawiane przez Big Bad Mutta czyli nieśmiertelnego
  • Juggernauta rozstawiającego artefakty w miejscach losowych.
  • Będą działy się anomalia (did smeone say breeki?) dokładnie takie jak na Wampirze czy Strigoi czyli co 1H
  • Respy co 1H – aleeeee – będzie można się też leczyć CAŁKOWICIE u handlarza za walutę, będzie można kupić karty anulacji anomalii, będzie można kupić “Wielką zła Anomalię” i podrzucić ją przeciwnej druzynie, a także kupić serum DX.

JUGGERNAUT – Big Bad Madda

Postać nieśmiertelna 😉 Kulki i inne ammo się jej nie ima. Wyposażona w KM chodzi po pustkowiach zostawiając różne artefakty. Nie warto go spotkać, ale warto odwiedzać miejsca w których był

FRAKCJA – Wojsko

Wojsko w naturalny sposób odnalazło się w świecie post-apokalipsy. Dużo amunicji, gotowe struktury, plan na każdą sytuację (no prawie). Czemu jeden z drugim POG czy inny cywil ma nie słuchać wykwalifikowanego chorążego? Co więcej czemu ten chorąży ma nie spalić wioski cywila tak dla jaj? Z przymusem czy nie, wojsko zajmuje nowe obszary w dzikich ostępach nie skażonych radiacją.

  • Get some – zużycie amunicji nie jest problemem dla wojaka. Zawsze ma jej trochę więcej – dodatkowe 100szt ammo na osobę dodatkowe 500 szt na RKM.
  • Minimalna stylizacja – jednolity mundur w kamuflażu, mile widziany hełm oraz malowanie twarzy.

WOLNI

Jesteś wolny i zawsze byłeś. Nigdy nie dałeś wtłoczyć się w żaden schemat, korpo, wojsko czy inny badziew. Nauczyłeś się radzić sobie z trudnościami sam oraz z pomocą garstki innych Wolnych. Teraz na ziemie, które należały do Ciebie wchodzi jakieś Wojsko, Templariusze i inne grupy? WTF?! Trzeba się ich pozbyć!

SPECJALNE ZDOLNOŚCI:

To tylko radiacja – odrzuć 2 karty anomalii na grę. Możesz je najpierw przeczytać.
Własny know how – możesz uleczyć swoją replikę w polu (używasz do tego kolorowej izolki dostarczonej przez organizatora)

STYLIZACJA MINIMALNA – Boonie Hat, 1 część jednolitej garderoby.

TEMPLARIUSZE

Kiedy pierwsze bomby zaczęły spadać, a jedna z nich uderzyła w Rzym na ulice wypełzli wszelkiego rodzaju wieszcze, flagelanci i fanatycy religijni. Skupili się oni wokół ruchu oczyszczenia z herezji zwanego Templariuszami. Szybko zdobyli wpływy oraz szerokie grono zwolenników.

STYLIZACJA MINIMLANA – elementy krzyża na oporządzeniu, mundurze, hełmie. Mogą być naszywki, taśmy izolacyjne, cokolwiek.

ZDOLNOŚCI SPECJALNE: “Tarcza Boża” – Można używać tarczy, która działa jak balistyczna. Tarcza nie musi mieć określonej wagi. Wymiary minimalne – 30/40cm Strzały oddane w tarcze nie liczą się jako trafienie. Użytkownik tarczy nie może używać żadnej repliki poza pistoletem. Ograniczenia – 2 tarcze na zespół lub 1 na pięć osób.

KORPORACJA

Pamiętacie kiedy okazało się, że parę miesięcy przed spuszczeniem atomówki BP wybudowało schrony, a Walmart zaczął sprzedawać RAD-AWAY? Korporacje i koncerny zawsze miały ogromne wpływy tak też zostało po apokalipsie. Korporacje dalej gromadzą wiedzę, kontakty, a ich zasoby są niezliczone. Dobrze opłaceni najemnicy szukają “artefaktów” z poprzedniego świata. Prywatna armia? Duży zapas amunicji? Wypadające z kieszeni pieniądze? Chyba ktoś powiedział “korporacja” ;>

STYLIZACJA MINIMLANA – czarne elemnty mundurowe (im więcej tym lepiej), multicam black i inne czarne kamuflaże też przechodzą.

ZDOLNOŚCI SPECJALNE: “Zawsze więcej niż masz w kieszeni” – na koniec gry o 10% więcej waluty niż zebrano.

LOOTERSI

Kiedy świat się skończył na wierzch wypłynęły różne bandy “Łysych” “Siwych” “Parów” i innych.
Po walce między sobą o wpływy zaczęli konsolidować się wokół lokalnych bossów. Są bezwzględni, biorą co chcą, nie licząc się z lokalną ludnością. Kierują się dewizą “To co Twoje jest już moje”. Gromadzenie dóbr doczesnych jest dla nich równie ważne co nowe dresy czy zapas amunicji.
Można ich rozpoznać po mieszance cywilnych ubrań (dresy, bluzy z kapturem, jeansy) z odzieżą wojskową.

STYLIZACJA MINIMLANA – bluza z kapturem

ZDOLNOŚCI SPECJALNE: “Ziomuś jest nas więcej!” – resp co 30 minut

INFORMACJE O GRZE: http://www.spzgrp3.fora.pl/wydarzenia,28/23-vi-2018-merc-dolar,2331.html#34739

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook