Full Metal Jacket Strzelanka ASG Annopol

Styczeń 1968 roku Wietnam Południowy Ofensywa Tet. Podczas walk o miasto Hue część żołnierzy wojsk Wietnamu Północnego dezerteruje. Na miejsce przebywa oddział Armii Amerykańskiej wraz korespondentami wojennymi których zadaniem jest uwiecznić to wydarzenie.

Scenariusz:

  • Vietcong ,Amerykanie i Dezerterzy zaczynają w swoich punktach startowych oznaczonych znakiem X.
  • Celem Vietcongu jest zdobycie Amerykańskiej Flagi, wyłapanie dezerterów i wyeliminowanie wroga.
  • Celem Amerykanów jest zdobycie flagi Wietnamu, wyłapanie dezerterów i wyeliminowanie wroga.
  • Celem dezerterów jest zdobycie jakiekolwiek flagi i przeżycie.
  • Flagi znajdują się w wyznaczonych miejscach. Zdobyte flagi zanosimy do wyznaczonego miejsca dla każdej drużyny. Flagę można odbić Amerykanom i Vietcongowi. Flagi zdobytej przez dezerterów nie da się odbić.
  • Osoba trzymająca flagę, po trafieniu nie odkłada flagi na ziemię tylko trzyma ją w górze aż do przekazania znajdującej się najbliżej osobie.
  • Dezerterzy mają początkowo jedno życie. Po trafieniu przyłączają się do drużyny gracza, który trafił dezertera. Po zamianie drużyn ożywiają się się w punkcie resp nowej drużyny i dostają dwa dodatkowe życia.
  • Amerykanie i Vetcong mają cztery życia i może ożywić się trzy razy w swoim punkcie startowym.
  • Punkty respawn w zasięgu strzału przeciwnika to punkt zablokowany. Jeśli próba powrotu do gry kończy się trafieniem gracz po wykorzystaniu ostatniego życia udaje się punktu zbiorczego na parkingu aż nastąpi kolejna runda.
  • Runda zaczyna się i kończy na sygnał gwizdka.

Żółta taśma – Amerykanie
Pomarańczowa taśma – Vietcong
Niebieska – Dezerterzy
Trup – czerwona taśma lub broń nad głową – trupy nie mówią, nie robią za tarcze, nie zwiedzają, idą najkrótszą drogą do respa

Zasady rozgrywki:

  • (niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy)
  • Limit FPS w budynkach: 420 FPS
  • Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
  • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
  • Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps):
  • Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
  • Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
  • Team kill działa. Uważamy w co strzelamy, aby nie wyeliminować sojusznika z drużyny.
  • Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
  • Rykoszety nie eliminują gracza z gry.
  • Przyznajemy się do trafień!
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany, murka, okna, okopu itp. całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • Teren jest wyznaczony liniami widocznymi na mapie. Z dwóch stron są to drogi publiczne. Nie wychodzimy na drogi, zachowujemy od nich dystans 3 metrów. W południowo-zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
    Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę. Próby nagięcia zasad skończą się tak samo.
  • Za przestrzeganie zasad odpowiedzialni są wyznaczeni sędziowie. Widząc łamanie zasad strzelanki, wzywamy sędziego głośnym okrzykiem “potrzebny sędzia”. Jeśli gracze nie potrafią sytuacji spornych rozwiązać między sobą również wzywają sędziego.
  • Jeśli sędzia akurat się nie pojawi, trzeba zapamiętać gracza który łamie zasady strzelanki i zgłosić go do sędziego. Nie robimy niepotrzebnych awantur.
  • (Strzelanka od 16 roku życia z pozwoleniem od rodziców http://chomikuj.pl/czukczer/Oswiadczenie+ASG i legitymacją szkolną lub inny ważny dokument ze zdjęciem, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka)
  • Mapa gry: http://chomikuj.pl/czukczer/Full+Metal+Jacekt
  • Zdjęcia terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Annopol+-+Fabryka+*c5*bbelatyny

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2417984218471671

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook