Escape From Tarkov – Owińska

Witajcie w Escape From Tarkov!  Spróbujcie przetrwać z swoim zespołem ciężkie zmagania w mieście ogarniętym wojenną pożogą, wykonaj zadania i dotrzyj do Exfilu wzbogacając się przy tym. By grać nie potrzebujesz znać realiów gry komputerowej, cała mechanika jest dostępna poniżej. Sama rozgrywka jest bardzo prosta i przyjazna dla gracza.

  • Ograniczenia wiekowe: Od 18 lat bez wyjątku.
  • Zapisy na listę: do 01.09.2019
  • 30 miejsc na liście (15 BEAR, 15 USEC)
  • Cena: 30 zł płatne przelewem od 01.09-14.09 (Teren, gadżety do gry)
  • Wymagane posiadanie czerwonego i białego światła
  • Wymagane posiadanie plecaka, do którego będziemy mogli chować fanty
  • Dozwolone użycie nokto/termo, zakaz używania pirotechniki.
  • Granaty tylko gazowe i sprężynowe

Założenia/Mechanika gry:

  • Podział na dwie frakcje: USEC oraz BEAR. W momencie śmierci przechodzimy na stronę Scavów.
  • Godzinne rundy Raidów(Przewidziane 4) Pomiędzy nimi czas na doładowanie się oraz ulepszenie ekwipunku o znajdźki, które zdobyliśmy w poprzednim rajdzie.
  • 5 wyjść (Exfilów) w których musimy zakończyć grę (mapa na tle wydarzenia. W tym ruchomy Exfil w postaci samochodu w centrum terenu, za którego będziemy musieli zapłacić.
  • 350 fps na 0.20 oraz single fire. Magazynki ładujemy do realnego odpowiednika. Używać możemy maksymalnie 0.25
  • 2 magazynki na start dla graczy posiadających balistykę (opis działania balistyki poniżej) oraz 3 magazynki na start dla graczy bez balistyki.
  • Podział frakcji na 2 zespoły (2 extracty, dwa wyjścia dla zespołów) po 7-8 osób na team.
  • USEC – tylko zachodnie umundurowanie np multicam, marpat, flecktarn, wuzeta, penncot (dodatkowe otaśmowanie ramienia w kolorze niebieskim) Najlepiej zachodnie typy uzbrojenia m4 itp.
  • BEAR – Tylko rosyjskie umundurowanie, lub odzież bez kamuflaży (dodatkowe otaśmowanie ramienia w kolorze czerwonym) Najlepiej wschodnie typy uzbrojenia – kalachy itp.
  • Po śmierci BEAR lub USEC czeka 5 minut w miejscu z zapaloną czerwoną lampką, by oddać łuskę, gdy nikt nie podejdzie udajemy się na spawn Scawów gdzie respimy się równo co 10 minut.
  • Każdy z graczy dostanie łuskę z wygrawerowaną ksywą oraz stroną frakcji, którą w momencie śmierci oddajemy przeciwnikowi (ma na to 5 minut) Scavy także będą miały swoje łuski, jednakże bez ksyw.
  • Scav porusza się tylko z włączoną latarką
  • Znajdźki na terenie gry – w każdym budynku znajdować się będą kartony ze znajdźkami w środku.
  • Zawartość kartonów:
    • 1 magazynek w następnym rajdzie (kartka w kartonie)
    • 1 bandaż (fizycznie)
    • 10 tyś rubli za które można kupić albo ammo albo bandaż
    • losowo w kartonach będzie dodany bitcoin
    • dyski twarde/laptopy
  • Zadania dla stron – Namierzanie punktu z wykorzystaniem zegarów szachowych, zdobycie odpowiedniej ilości łusek przeciwnika czy Scavóv, znalezienie przedmiotu itp.
  • Wzbogacić się możemy poprzez wykonywanie zadań, zabicie przeciwnika i przejęcie łuski oraz znalezienie fantów w kartonach
  • W plecaku chowamy fabularne plecy, jednakże bezpieczny kontenerek obejmuje tylko dwie z nich. Wygląda to tak, że po śmierci oddajemy przeciwnikowi łuskę oraz może zabrać z plecaka losowy karton z fantem z gry.

Mechanika trafień i działania balistyki:

  • Gdy zostaniemy trafieni kulką krzyczymy „Dostałem”
  • Gdy nie posiadamy balistyki schodzimy na spawn Scava i do końca rundy gramy jako Scav.
  • Gdy posiadamy balistykę, po oberwaniu kulką padamy na ziemię, możemy odczołgać się 10m za osłonę. Musimy wtedy zużyć bandaż (Dostarcza organizator)

1 lvl balistyki: Posiadanie hełmu i kamizelki. Mogą to być repliki, nie muszą być dociążone. Możemy jednorazowo zabandażować się. Hełmy FAST liczą się tylko do lvl1
2 lvl balistyki: Posiadanie hełmu oraz kamizelki z oryginalną wagą. Możemy dwukrotnie się zabandażować.

Cały czas pracujemy nad mechaniką kamizelek, mogą zajść zmiany, o czym będziemy informować na funpage.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/1344910015661004

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook