Enigma – Złamanie Kodów


Szczegóły wydarzenia


Jak donosi Brytyjski wywiad, niemieccy naukowcy wynaleźli maszynę, która pozwala im na przysyłanie zaszyfrowanych wiadomości, gdzie na frontach wojska sojusznicze ponoszą coraz większe straty wojska. Przy pomocy Polskich partyzantów, udało się zlokalizować komórkę szyfrującą niemieckie depesze i przejąć jedną z niemieckich maszyn szyfrujących, materiały zdobyte przez polskich partyzantów okazały się bezwartościowe. Władze Polskiego i Brytyjskiego wywiadu, postanowiły utworzyć specjalną komórkę, która będzie pracowała nad złamaniem kodów i szyfrów, do prac deszyfracyjnych postanowiono włączyć trzech młodych matematyków, którzy pracowali nad Enigmą. Niemiecki wywiad Abwehry po zdobyciu informacji o Polskich naukowcach, postanowił za wszelką cenę przeszkodzić w złamaniu szyfrów i zlikwidowaniu komórki i aresztowaniu Polskich naukowców. Dowództwo Wojsk Sojuszniczych postanowiło wysłać swoje wojska i za pomocą Polskich Partyzantów odbić przetrzymywanych młodych matematyków w więzieniach SS, odszukać ukryte materiały i kody, odczytać zaszyfrowane wiadomości i rozbić Niemiecką siatkę wywiadowczą i wysadzić Sztab III Rzeszy.

  • Wojska Sojusznicze – 70 osób
  • Wywiad Wojskowy Brytyjski – Kompletne umundurowanie Oliwka (opaska niebieska) – 20 osób
  • Partyzanci Polscy – ubiór cywilny lub niekompletne umundurowanie (tylko spodnie) (opaska biało czerwona) – 30 osób
  • Wojska Radzieckie – Kompletne umundurowanie sowieckie i rosyjskie oraz WZ (pomarańczowa opaska) – 20 osób
  • Wojska Niemieckie – 70 osób
    • Abwehry – Kompletne umundurowanie państw zachodniej europy ( Opaska czerwona)
    • Zadania do wykonania podawane będą w trzech osobnych meldunkach,
  • Wojska Sojusznicze
    • Przejąć trzy więzienia niemieckie i uwolnić więźniów, odszukać kody odszyfrowujące wiadomości, odszukać zaszyfrowaną wiadomość i odszyfrować,odszukać bombę, kody do bomby, wysadzić bombę, przejąć Główny Garnizon III Rzeszy, .
  • Wojska Niemieckie
    • Przewieź więźniów Uazem, obronić trzy więzienia, odszukać kody odszyfrowujące, odszukać bombę, wyeliminować patrole wojsk sojuszniczych, obronić Główny Sztab III Rzeszy i posterunki.
  • Limity Fps – Gramy na standardowe Limity
    • CQB – Klamki, Pompki – do 350 Fps
    • Szturm – 450 fps
    • Snajperzy – 550 fps
    • Karabiny Wsparcia 490 fps
  • Pirotechnika tylko dostarczona przez organizatora !!!!!
  • Plan organizacyjny w dniu strzelanki:
    • Rejestracja uczestników oraz chromo replik od godz. 7:45 – 9:00 podczas rejestracji poczęstunek kawa, herbata z pączkiem 🙂
    • Zbiórka i przypomnienie zasad 9:00 – 9:20
    • Rozpoczęcie rozgrywek 9:30
    • Wydawanie posiłków od godz. 14:30
    • Zakończenie rozgrywek 15:00
    • Losowanie nagród wśród wszystkich uczestników 15:10 (nie dotyczy uczestników z DELTA TEAM

termin zakończenia zapisów jest na dzień 14.11,2018
Kwota wpisowego 20 zł
Wpisowe wpłacamy na konto nr 70 1090 2835 0000 0001 3571 1670 – Tomasz Krause
tytule przelewu podajemy: Nazwa grupy do której chcemy należeć – Imię Nazwisko, lub nazwa teamu, ksywka lub Imię

Delta Team przekaże 5 zł z każdego uczestnika, który weźmie udział na leczenie Błażeja lat 5, zachorował na złośliwego raka mózgu, jest to syn naszego kolegi miłośnika ASG Przemysława Kotowicz, informujemy że w dniu imprezy również będzie dobrowolna zbiórka dla Błażeja – Dzielny Błążko.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/300076697478637

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook