Drużyna Braci – Strzelanka Charytatywna


Szczegóły wydarzenia


Zapraszamy wszystkich miłośników ASG ( ale nie tylko 🙂 ) na sobotnią strzelankę Charytatywną pod czas której nie tylko chcemy mile spędzić czas wśród swoich przyjaciół i znajomych ale też pragniemy zorganizować dobrowolną zbiórkę pieniążków na Dom Dziecka w Oławie. Zaproście swoich znajomych, przyjaciół, rodziny może jak dopisze pogoda to zorganizujemy wspólne ognicho z pieczeniem kiełbach. Miejsce wydarzenia to Ramiszów kolo Wrocławia (teren bo byłym poligonie wojskowym). Od osób niebędących członkami Drużyny Braci zbieramy składkę na ubezpieczenie i rozwój Drużyny w wysokości 5zł. Osoby niepełnoletnie proszone są o przyniesienie zgody od rodziców.

Limity FPS:

  • szturm 450
  • wsparcie 500
  • wyborowe 550

Piro wstępnie dozwolone (prosimy o umiar!).
Zbiórka od 9:00
Rozpoczęcie około 10:00 (nie czekamy na maruderów)

PRZYBLIŻONY TEREN ROZGRYWKI!
https://drive.google.com/open?id=1sthHTvv2phq3_Z5Nf6_KTf7Na54&usp=sharing

Samochodem:
Trasa dojazdu od Autostradowej Obwodnicy Wrocławia: https://goo.gl/maps/nMhU1uQn4cD2
Parking i teren zbiórki: https://goo.gl/maps/xNanMcCjBEy

ZASADY TRAFIEŃ!

Trafienie – Bandaż – Trafienie – Śmierć. Seria jest liczona jako jedno trafienie, kilkusekundowy odstęp pomiędzy seriami oznacza, że jest to druga seria. Trafiony NIE MUSI informować o trafieniu, może się odczołgać od miejsca trafienia do ok. 2m. Ranny nie może rozmawiać i informować o tym co się dzieje na polu gry. Dozwolone jest informowanie o potrzebie bycia opatrzonym np. krzycząc “medyk!” czy jęcząc.

Osoba ranna nie może strzelać, również podczas bandażowania. Medykiem może być każdy członek oddziału. Bandażowanie musi być porządne (całą długością bandaża). Niedopuszczalne jest wiązanie skrawka bandaża – w takiej sytuacji moderator ma prawo wysłać osobę na respa. Drugi postrzał zawsze zabija.

Osoba martwa udaje się na respa zgodnie z zasadami danego scenariusza. Trupy nie rozmawiają, nie mogą być przeszukiwane i wypytywane. Trupy oznaczają się odblaskową kamizelką lub czerwoną szmatą. AWARYJNIE w przypadku braku takowych osoba trafiona porusza się z repliką z wypiętym magazynkiem w jednej ręce i samym magazynkiem w drugiej. Ręka z magazynkiem powinna być lekko uniesiona do góry.

Trafienie w replikę traktowane jako jej uszkodzenie, w takim przypadku gracz musi skorzystać z repliki zapasowej (np. bocznej), dozwolone jest przejęcie repliki od “trupa” (oczywiście za jego zgodą) – w takim przypadku należy korzystać z przejętej repliki, a swoją nieść np. na plecach. Osoba z “niesprawną repliką” nadal jest żywa. Replika odzyskuje sprawność na koniec scenariusza i po wizycie w respie.

Silent kill – dozwolony jest poprzez położenie obu dłoni na głowie, ramionach, plecach lub torsie gracza i powiedzenie słów “nie żyjesz” (lub podobnych, jednoznacznie określających, że drugi gracz jest właśnie likwidowany). Podczas wykonywania SK należy posiadać sprawną replikę (tj. nie uszkodzoną także poprzez strzał).

Deklaracja strzału – na własną odpowiedzialność, generalnie istnieje możliwość zadeklarowania pojedynczo gracza, jednak jest to uprzejmość strzelającego i nie musi ona zaistnieć. Osoba zadeklarowana ma prawo poprosić o strzał kontrolny. W przypadku strzału nieważnego deklarujący udaje się na respa.

W przypadku postrzału z bliskiej odległości nie jest to traktowane jako faul (prosimy wziąć to pod uwagę i odpowiednio się zabezpieczyć, np. maską).

Realne ochrony balistyczne NIE CHRONIĄ przed strzałem.

Jawna terminatorka skutkować będzie podziękowaniem za grę danemu graczowi. Terminatorów prosimy zgłaszać do moderatorów gry. Jednocześnie zwracamy uwagę, że na naszych strzelankach pojawiają się nieletni w wieku mniej niż 16 lat i mogą oni nie rozumieć do końca zasad, w takim przypadku prosimy o wyrozumiałość, zgłoszenie tego faktu moderatorowi, który może (ale nie musi) przyznać natychmiastowego respa.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/1969947889947200

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook