Demony Wojny


Szczegóły wydarzenia


Każdy gracz musi się zapoznać ze scenariuszem oraz zasadami gry.

Scenariusz:

Wojna w byłej Jugosławii dobiega kresu, ale sytuacja jest nadal napięta. W Bośni stacjonuje oddział Polskich sił zbrojnych pod dowództwem IFORU, wchodzący w skład międzynarodowej misji pokojowej NATO. Dowództwo zakazuje wtrącania się w lokalne konflikty. Telegrafista odbiera sygnał S.O.S. od pilota śmigłowca Polskiego przewożącego Panią Minister MON’u na szczyt NATO we Warszawie jak i również polskich żołnierzy. Natychmiastowo zarządzono akcję ratunkową, łamiąc zakaz opuszczania obozu. Oddział wyrusza w góry na terytorium znajdujące się pod krwawymi rządami serbskiego bandyty…

Rozkazy dla Sił Pokojowych:
– odnalezienie Pani Minister i odeskortowanie jej do punktu zbornego
– unieszkodliwienie dział P-LOT
– odbić 3 skrzynki z amunicją
– zdobyć bazę bojowników
– pojmać serbskiego dowódce

Zadania Bojowników:
– pojmanie rozbitków ze śmigłowca
– obronić działa przed atakami Polaków
– nie dopuścić do utraty bazy
– nie pozwolić siłom pokojowym pojmać dowódcy
– odnalezienie zaopatrzenia z żywnością i dostarczyć do obozu
– ochrona zaopatrzenia bazy

ZASADY/REGULAMIN GRY:
Opis gry:
– występują 2 drużyny,
– każda drużyna posiada medyków oraz radiooperatorów (który będzie miał łączność ze sztabem),
– drużyna Sił Pokojowych tylko pełny WZ Pantera (kamizelka dowolna) lub pełny Multicam (kamizelka dowolna),
– drużyna Serbskich Bojowników wszystkie inne kamuflaże, (mieszane także)
– drużyna Bojowników będzie oznaczona na prawym ramieniu taśmą,
– medyk ma na prawym ramieniu czerwoną taśmę (jego znak medyka),
– każdy gracz otrzyma po 2 białe opaski służące do leczenia,
– zakaz wstępu do domku przed rozpoczęciem gry, nie wolno zostawiać tam rzeczy, wszystko na parkingu (w sztabie),
– Kapitan Bojowników jest nieśmiertelny, tzn może zostać tylko ranny, jego uleczenie polega na zabezpieczeniu go przez żołnierzy i ew przetransportowanie w bezpieczne miejsce, wtedy przez około 5 min medyk musi być przy nim,
– radiooperatorzy posiadają zwykłe życia jak inni gracze,
– medycy również leczą się jak zwykli gracze (medyk medyka),
– ranni gracze nie mogą używać broni i niczego, mają tylko kamizelkę oczojebną,
– nie wolno uciekać z niewoli (Pani Minister i eskortujący ją żołnierze, dowódca bojowników),

Zasady rozgrywki:
a) Zachowanie w akcji:
– nie można brać jeńców,
– można dobijać rannych pomimo, że mają opaski leczenia, w sposób: klepiąc rannego z użyciem słów; “dobijam cię”
– mogą cię przenieść towarzysze z oddziału,
– rykoszety się nie liczą
-trafienie w replikę nie eliminuje ani gracza ani repliki

b) Zasady przy postrzale:
– masz łącznie 3 życia,
– przy postrzale wyjmujesz kamizelkę oczojebną i wołasz medyka,
– możesz przemieścić się TYLKO za najbliższą zasłonę (musisz siedzieć lub leżeć),
– jeżeli medyk nie pojawi się w ciągu 10 min to umierasz; wykrwawiasz się, wtedy schodzisz na sztab,
– możesz zostać dobity przez wroga,

c) Zasady leczenia przez Medyka:
– brak respów,
– poprzez medyka wyznaczonego; Medyk lecząc rannego musi dostać białą opaskę od gracza i dokładnie (aby nie spadła) zawiązać ją na lewym ramieniu. Gdy spadnie “wykrwawiasz się” i schodzisz na sztab,
– każdy ma 2 dwie białe opaski (2 opaski = 2 życia, trzeci postrzał oznacza śmierć – osoba schodzi na sztab)

d) Zasady bezpieczeństwa w obozie Bojowników:
– zakaz strzelania z środka domku i zakaz strzelania do wnętrza domku,
– nie wolno strzelać do drzwi i z drzwi,
– w budnku mogą przebywać tylko Kapitan i Radiooperator,
– nie wolno leczyć w domku,
– można korzystać z dachu,

3. Zasady korzystania z radia:
– kontakt ze sztabem mają TYLKO wyznaczeni radiooperatorzy i orgowie,
– używanie radia w drużynach dowolne, na odpowiednich kanałach (podane na miejscu),

4. Ogólne zasady:
– tylko orgowie ogłaszają przerwę w grze bądź jej koniec,
– nie wolno niszczyć fortyfikacji i ich zmieniać,
– można coś dodawać od siebie bez zmiany gotowych barykad,

5. BHP:
– obowiązkowe okulary(zakaz zdejmowania okularów podczas strzelanki)
– oczojebna szmata dla oznaczenia trafienia
– dobry humor
– limity jak to u nas, 500 fps dla auto, 650 only semi
– Panie/Panowie 16+ oczywiście podpisane zgody
!!!!!!ZAKAZ PIROTECHNIKI!!!!!

Więcej na: https://www.facebook.com/events/610662285799315/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook