Conqest ED. 3


Szczegóły wydarzenia


Dawno nas nie było! Postanowiliśmy wrócić i znowu coś dla was zorganizować ! Tym razem udało się nam załatwić genialny teren byłej bazy wojskowej w Nieczajnej! Kto pamięta legendarną już imprezę w WLKP. DEFCON ? Tak to właśnie ten teren !. Na terenie znajduje się parę budynków – w tym duży hangar i bunkrów – jeden z bunkrów ma parę wejść i jest dużym kompleksem podziemnym więc jak ktoś lubi CQB to znajdzie również coś dla siebie. Ogólnie teren ma bardzo fajną topografie i pomieści naprawdę duża liczbę osób! Odległość miejscówki od Poznania to 30 km. Conquest, to rozgrywka na dużą skalę z udziałem maksymalnie 200 graczy walczących o kontrolę nad kluczowymi punktami na mapie. W starciach biorą udział żołnierze piechoty. Punkty będą rozmieszczone w strategicznych miejscach, a na nich ZEGARY SZACHOWE. Wygrywa strona, która po upływie wyznaczonego czasu będzie posiadać większą ilość czasu na dwóch z trzech punktach.

  • W celu przygotowania proszę stawić się jak najszybciej. Na terenie będziemy już od godziny 7:00
  • 9:00 apel oraz omówienie zasad,
  • 9:30-9:45 Wymarsz na respy,
  • 10:00 Start rozgrywki,
  • 15:00 Koniec gry.

Rozgrywka będzie trwała 5h bez przerwy! Na respa weźcie że sobą:

  • Odpowiednia ilość wody
  • Zapas kulek
  • Coś do jedzenia
  • Coś na przebranie

Dodatkowe informacje:

  • odrodzenia w miejscach startu, po 5 os. w przypadku 50 osób na stronę,
  • kontrola terenu: Przełączenie zegara szachowego na odpowiedni “kolor”
  • postrzał=śmierć. W skrócie – obrywasz i wracasz na respa,
  • Używamy kamizelki odblaskowej jako oznaczenie “trupa”. Nie używamy czerwonych szmat. Brak kamizelki=brak zgody na wejście na teren gry. Kamizelka to jedyny element wymagany przez organizatora,
  • punkty będą rozmieszczone zarówno w lesie jak i w budynkach. Jeżeli posiadacie repliki do cqb również je przygotujcie.
  • nie strzelamy na tzw taliba
  • w budynkach tylko SEMI
  • repliki cqb zostaną odpowiednio oznaczone podczas chrono
  • do budynku można wejść z repliką o większej mocy w celu ostrzeliwania terenu przez okna itp. jednak jest absolutny zakaz strzelania taką repliką w środku do innych graczy. Każda replika cqb będzie odpowiednio oznaczona wiec jeżeli dojdzie do postrzału z repliki nieoznaczonej gracz z automatu wylatuje z terenu gry. Wskazane jest posiadania w takim przypadku repliki bocznej.
  • gracze 16+ z opiekunem
  • Cena :20zł/os
  • Płatność na miejscu podczas rejestracji.

limity fps:

  • 350 fps repliki CQB (Budynki)
  • 450 fps repliki karabinków szturmowych. Można używać ogień automatyczny
  • 500 fps repliki karabinów wsparcia LKM. Karabiny zasilane z taśmy (m4 z boxem czy g36c z tzw “jajami” nie sa karabinem wsparcia)
  • 550 fps DMR – np. sr25, hk417 (np AKM z luneta nie jest karabinem typu DMR
  • 650 fps Czterotakty, Dwutakty (w przypadku SWD)
  • Uwaga ! Będziemy zwracać uwagę również na Jule! Jeżeli okaże się ze replika będzie miała duże JC równiez jej nie dopuścimy !

Więcej na: https://www.facebook.com/events/983604301987900

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook