Bytom – Demony Wojny wg Zony – Twierdza Sucha Góra (any bb) – Impreza Airsoft


Szczegóły wydarzenia


Rozgrywki ASG na granicy Bytomia i Tarnowskich Gór (konieczna rezerwacja)

1. Ważne informacje
2. Cennik
3. Informacja dla ludzi ze swoimi replikami
4. Opis scenariusza
————————————————————————————–
#1
Ilość wolnych miejsc: 40
Ilość zapisanych graczy: 0
Ilość replik do wypożyczenia: 10
Ostatnia aktualizacja: 20 stycznia
(liczy się kolejność rezerwacji)

– 9:00 do 10.00 – Rejestracja
– 10.00 – Wprowadzenie i BHP
– 10.15 – Start

Parking: 50.413539, 18.857680

W programie autorski scenariusz oparty luźno na filmie Demony Wojny wg. Goi. po zakończeniu rozgrywki solo-duo / team deathmatch / szachy ASG / obrona ruin / fast cqb
Gra podzielona na rozdziały trwające około 10 -15 minut. Szybka walka postawiona na akcję. Dwie frakcje: Wojsko Polskie i Serbowie.
Dobra gra by sprawdzić się jako dowódca i członek zespołu.
————————————————————————————–
#2
Osoby wypożyczające:
– Bilet wstępu – 10 zł
– Replika karabinu ASG – 30 zł
– Okulary ochronne – 5 zł
– Maska typu stalker – 5 zł
– 1000 kulek – 6 zł
————————————————————————————–
#3
Osoby z własnym sprzętem:
– Bilet wstępu – 10 zł
opcje dodatkowe:
– jeśli podczas rozgrywek padnie Twoja replika wypożyczamy naszą promocyjne za 20 zł
– Okulary ochronne – 5 zł
– Maska typu stalker – 5 zł
– akumulator – 5 zł (na razie tylko mała tamiya)
– możliwość nabycia kulek – 6 zł za paczkę 1000 bb (możecie używać swoich )

LIMITY:
– limit ~450 fps dla broni z trybem automatycznym
– limit ~550 fps dla broni z ogniem pojedynczym
masz więcej fps? powiedz nam, ustalimy z jakiej odległości możesz u nas strzelać (konieczny boczniak)
————————————————————————————–
#4
Odział Wojska Polskiego zaczyna ze sporą przewagą liczebną, ale każda śmierć członka załogi jest podwójną stratą, ponieważ w następnym rozdziale martwy dołącza do Serbów. Dlatego ważne jest nie tylko by wygrać dany rozdział, ale też by stracić jak najmniej ludzi, by udało się odnieść zwycięstwo w następnych rundach. Za dobre i szybkie wykonanie misji Dowódca WP ma prawo odzyskać jednego ze straconych ludzi. Śmierć VIPa kończy się przegraną danego fragmentu gry. Jeśli WP przegra 2 razy dany fragment gry, to rozgrywka kończy się przegraną Polaków.

I rozdział:
Odział Wojska Polskiego, patrolując teren dostaje informację, że w budynkach niedaleko ich lokalizacji jest przetrzymywany VIP, którego uprowadzili Serbowie. Odział, czeka na dogodną sytuację by odbić zakładnika. Dobra sytuacja pojawia się gdy spora część przeciwników pospiesznie opuszcza budynek zostawiając VIPa tylko ze szczątkową ochroną. Polacy mają za zadanie odbić zakładnika i zabić cała ochronę, by nie powiadomiła reszty oddziału.

II rozdział:
Polacy opuszczają budynek. Pada informacja o powrocie części Serbów. Dowódca ma chwilę by rozmieścić ludzi i przygotować się na obronę budynku. Runda kończy się po śmierci ostatniego Serba lub po upływie 10 minut.

III rozdział:
Polacy zawiadamiają dowództwo o sytuacji. Wojsko wysyła helikopter. Polacy mają za zadanie udanie się na wyznaczone miejsce lądowania. Fragment kończy się gdy VIP znajdzie się w Ruinach.

IV rozdział:
Helikopter zostaje zestrzelony przez Serbów. Odział WP musi bronić się w Ruinach nieopodal miejsca lądowania. Wszytko spowija dym unoszący się z wraku helikoptera. Polacy muszą utrzymać pozycję przez 10 minut.

V rozdział:
Wojsko nie chce wysłać następnej maszyny. Odział Polaków musi odeskortować VIPa z Ruin do bezpiecznego posterunku WP położonego w Górach.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2528703733918644

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook