Avalanche – odwołane!


Szczegóły wydarzenia


Rok 2025 świat pełen ognisk zapalnych i konfliktów,dotychczasowe potęgi militarne tracą na znaczeniu.Rosja nie przetrwała w dotychczasowej formie,rozpadła się na wiele mniejszych państw.Centralna władza nie była w stanie utrzymać oddolnych,narodowościowych ruchów, które stopniowo doprowadziły do demontażu Federacji Rosyjskiej.Do władzy dochodzą miejscowi watażkowie i oligarchowie.Na terenie dawnej Federacji Rosyjskiej wciąż znajdują się głowice nuklearne wraz z rakietami.Prawdopodobnie wciąż działa „Martwa ręka”, jak na Zachodzie nazwano system „Perimetr”. Gdzieś w rejonie Moskwy, w całkowicie odpornym na wybuchy termojądrowe bunkrze, komputer bez udziału człowieka może wysłać sygnał startu do rakiet balistycznych. Zbudowano go w czasach Związku Radzieckiego, gdy władcy Kremla obawiali się, że nie przeżyją amerykańskiego ataku. Wówczas komputer miałby się zemścić na Ameryce i świecie.

Parę słów o grze:

W grze udział bierz dwie wrogo do siebie nastawione frakcje. Obie frakcje posiadają po jednym HQ oznaczone taśmą nie wolno tam prowadzić żadnych działań dywersyjnych nie mówiąc o strzelaniu – miejsce bezpieczne przeznaczone do odpoczynku i regeneracji no i oczywiście zebraniu sił do akcji 😉 W HQ robimy tymczasowe mini miseczko czyli rozstawiamy namioty stoliki krzesełka kto co przyniesie z parkingu (z parkingu idziemy na piechotę do swojego HQ WSZYSTKO NIESIEMY ZE SOBĄ proszę to przemyśleć ) woda będzie już w HQ Na terenie gry rozmieszczone będą wioski – punktu stałe, w zależności od ilości graczy około 3 . W każdej wiosce będzie powieszona za laminowana kartka z datą: dzień i godzina obok wisieć będzie zegarek i nożyczki. Zadaniem graczy będzie zajęcie wioski i jak najdłuższe utrzymanie; pamiętać trzeba żeby odcinać kartki co 10 min.
Może się zdarzyć, że w wiosce nie było nikogo i kartek jest więcej do wycięcia wtedy wycinamy wszystkie kartki do czasu który pokazuje zegarek na punkcie. wyciętych schowanych kartek nie nożna zabierać. Jedna z wiosek zostanie oświetlona na noc reflektorami z agregaty i ta właśnie wioska będzie mnożona razy trzy w godzinach późno nocnych- więc jest o co walczyć w nocy, albo obstawić ją wcześniej. Przez cały czas gry w jednej lub dwóch wioskach będzie leżeć telefon nie wolno go wynosić z wioski . Jak telefon zadzwoni należy go odegrać, a może coś dobrego się zdarzy, a może jakieś zadanko 😉 SMS-y też mogą przychodzić na telefon. Oczywiście wioski to nie wszystko co dla was przygotowaliśmy 😉 Mi szczególnie podoba się jedno z nocnych zadań z materiałem promieniotwórczym w goli głównej ; będą też standardowo ranny (Kruk zabronił Mi być rannym – ciekawe czego 🙂 ); zamierzamy też do zadań używać lokalizatorów- zapobiegnie to błądzeniu po lesie.

  • Regulamin: http://www.asglublin.pl/index.php/topic,16278.0.html
  • Piro: http://www.asglublin.pl/index.php/topic,3638.0.html
  • Składka: 70-80 zł
  • miejsce: Prawiedniki-Kolonia (niedaleko zalewu)
  • Warunkiem odbycia się gry jest minimum 60 graczy
  • Każde trafienie nawet w replikę zabija – status KIA
  • Wszyscy gracze mają obowiązek posiadania i używania w statusie KIA kamizelki odblaskowej lub czerwonej szmaty.
  • RESP trwa 30 minut.
  • Zabronione jest wchodzenie, nie mówiąc o przebywaniu, do HQ wroga. Osoba która podejmie takie działanie uznana jest za KIA. Jest jeden wyjątek – można wejść do nie swojego HQ za zgodą i wiedzą jego właściciela.

Ograniczenia dotyczące replik:

  • karabiny szturmowe: do 450 fps,
  • broń wsparcia: do 500 fps,
  • broń krótka: do 350 fps,
  • DMR (auto lama) 550 fps
  • karabiny snajperskie: TYLKO ogień pojedynczy, do 600 fps.
  • Zakaz używania replik typu Mancraft, HP itp ciśnieniowych z luźną kontrolą siły wystrzału – wymagam od was blokady na zaworze, lub walimy plombę na zaworze.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/473284136852529

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook