Akcja Kurdystan 3 Oblężenie Deir ez-Zor Strzelanka ASG Annopol


Szczegóły wydarzenia


Maj 2017 Syria. Do miasta Deir ez-Zor opanowanego przez terrorystów zbliżają się wojska Syryjskie, wspomagane przez wojska Rosyjskie. Po drugiej stronie Eufratu do Deir ez-Zor zbliżają się kurdyjskie Powszechne Jednostki Ochrony wspomaga przez wojska USA. Kto pierwszy zdobędzie miasto?

(Strzelanka od 16 roku życia z pozwoleniem od rodziców http://chomikuj.pl/czukczer/Oswiadczenie+ASG i legitymacją szkolną, bez tego zostajesz spectem i przyglądasz się z daleka)

Mapa gry: http://chomikuj.pl/czukczer/Akcja+Kurdystan+3
Zdjęcia terenu: http://chomikuj.pl/czukczer/Annopol+-+Fabryka+*c5*bbelatyny

Scenariusz:

  • Trzy ugrupowania zaczynają w oznaczonych miejscach na mapie. Punkty respawn są oznaczone znakiem X. Dotknięcie punktu X oznacza powrót do gry.
  • Każda drużyna ma dwie flagi. Głównym celem jest zdobycie flag przeciwnika. Im więcej drużyna zdobędzie flag tym większa szansa na wygraną rundy.
  • Flagi znajdują się w wyznaczonych miejscach. Zdobyte flagi zanosimy do wyznaczonego miejsca dla każdej drużyny. Z tego miejsca można odbić flagi przeciwnika i zanieść do miejsca wyznaczonego dla swojej drużyny.
  • Osoba trzymająca flagę, po trafieniu nie odkłada flagi na ziemię tylko trzyma ją w górze aż do przekazania znajdującej się najbliżej osobie.
  • Punkty respawn w zasięgu strzału przeciwnika to punkt zablokowany. Jeśli próba powrotu do gry kończy się trafieniem gracz po wykorzystaniu ostatniego życia udaje się punktu zbiorczego na parkingu aż nastąpi kolejna runda.
  • Każdy z uczestników gry ma cztery życia i może ożywić się trzy razy w swoim punkcie startowym.
  • Runda zaczyna się i kończy na sygnał gwizdka.

Żółta Taśma – Kurdowie,USA
Pomarańczowa taśma – Syria,Rosja
Niebieska Taśma – Terroryści
Trup – czerwona taśma lub broń nad głową – trupy nie mówią, nie robią za tarcze, nie zwiedzają, idą najkrótszą drogą do respa

Zasady rozgrywki: (niektóre zasady mogą ulec zmianie za obopólną zgodą graczy)

  • Limit FPS w budynkach: 420 FPS
  • Ogień pojedynczy- w budynkach i z budynku na zewnątrz
  • Ogień ciągły- dozwolony na zewnątrz. Strzelanie do budynku ogniem ciągłym od 5 metrów.
  • Repliki powyżej 420 fps (górny max 520 fps):
  • Tylko ogień pojedynczy. Strzelanie minimum 15 metrów od budynków. Repliki takie należy zgłosić przed strzelanką. Zostaną one odpowiednio oznaczone. „Paco-wanie, Pif – Paf, Dostałeś” w budynkach taką repliką jest zabronione. Dobrze jest mieć broń boczną.
  • Na terenie gry zabronione jest ściąganie okularów ochronnych.
  • Paco-wanie, Pif- Paf, Dostałeś – tylko do odległości około 2-3 metrów w budynkach. Powyżej tego strzelamy ogniem pojedynczym, najlepiej w kamizelkę. W ten sposób wyeliminować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu.
  • Po trafieniu gracz krzyczy „dostałem” po czym schodzi do punktu respawn.
  • Team kill działa. Uważamy w co strzelamy, aby nie wyeliminować sojusznika z drużyny.
  • Trafienie działa na wszystko co nosimy na sobie. W przypadku trafienia repliki jest ona wyłączona z gry, można iść na respa albo wyciągnąć broń boczną.
  • Przyznajemy się do trafień!
  • Żeby strzelić wychylamy za ściany, murka, okna, okopu itp. całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni. Nie strzelamy przez dziury w ścianie czyli miejsca gdzie zmieści się tylko sama replika bez sylwetki. Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!
  • Piro dozwolone maksymalnie JC05. Przed rzucaniem piro krzyczymy “Rzucam petardę”. Petarda nikogo nie zabija.
  • Granaty – wszystkie asg na kulki. Granaty z grochem – tylko jeśli udowodnisz organizatorowi że są w 100% bezpieczne dla graczy.
  • Na strzelankę warto grubiej się ubrać, posiadać maskę ochraniającą twarz, ochronniki słuchu, kominiarkę itp. Każdy dba o swoją ochronę sam i nie narzeka że dostał w miejsce całkowicie nie osłonięte.
  • Wchodzenia na piętro jest zabronione. Nie ma tam schodów, ciężko wejść i zejść. Łatwo też spaść.
  • Teren jest wyznaczony liniami widocznymi na mapie. Z dwóch stron są to drogi publiczne. Nie wychodzimy na drogi, zachowujemy od nich dystans 2 metrów. W południowo-zachodnim rogu są domy mieszkalne do których nie wchodzimy i w ich kierunku nie strzelamy. Teren odizolowany taśmą to miejsca gdzie nie wchodzimy.
  • Wszystkie elementy, które nie występują w regulaminie np. tarcze, wyrzutnie RPG ( z farbą, na kulki, na gaz itp.), miny (jw) itp. trzeba zgłosić przed strzelanką. Jeśli zaburzą rozgrywkę lub zagrożą zdrowiu uczestników zostaną zakazane.
  • ŁAMANIE ZASAD strzelanki najpierw będzie karane czerwoną kartką i rozmową wychowawczą, a później banem na rozgrywkę. Próby nagięcia zasad skończą się tak samo.
    Za przestrzeganie zasad odpowiedzialni są wyznaczeni sędziowie. Widząc łamanie zasad strzelanki, wzywamy sędziego głośnym okrzykiem “potrzebny sędzia”. Jeśli gracze nie potrafią sytuacji spornych rozwiązać między sobą również wzywają sędziego.
  • Jeśli sędzia akurat się nie pojawi, trzeba zapamiętać gracza który łamie zasady strzelanki i zgłosić go do sędziego. Nie robimy niepotrzebnych awantur.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2038687529767456

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook