Achilles 4: Core of Darkness 12h+after


Szczegóły wydarzenia


Dowódca spojrzał przez lornetkę. Z rozklekotanych ciężarówek gramolili się żołnierze uzbrojeni głównie w wysłużone AK47 i FN FAL.
– Popatrz, kolejni głupcy. Zrobimy z nimi to samo co z ich poprzednikami. Zwabimy głęboko w dżunglę, przygotujemy zasadzkę, wystrzelamy co do jednego, a potem ich … ZJEMY, przejmując ich siłę i zdolności.
– Mam dosyć jedzenia żołnierzy Bimbatu, zalatują tchórzem i smakują biedą. Nie czuję się też od nich silniejszy, czasami mam nawet biegunkę.
– Wiesz kogo chciałbym na kolację? Marines, Rangersów, Sealsów. To przeciwnik godny zabicia i zjedzenia kapitanie, od takich można przejmować siłę i moce.
– Uważaj o czym marzysz compañero, bo możesz się tego doczekać. Znasz tego wieprza Camacho. Gdziekolwiek na tej planecie powstanie coś pięknego on musi tam przyjechać i to niszczyć…

Gra taktyczna airsoft na zaproszenie w formule Old Skool Party bez HPA.
Zgłoszenia na fb i na pol.rosso@gmail.com

Zasady gry: TAS 2.2 https://www.facebook.com/taktyczny.airsoft/posts/973294369533845

Limity dla replik:

  • Repliki dowolne: maks. 1 Joule, maks. 25 rps.
  • Repliki karabinów szturmowych: maks. 2 Joule, MED 20 m, tylko semi-auto.
  • Repliki karabinów wsparcia zasilanych taśmą. maks. 2 Joule, MED 20 m, maks. 25 rps.
  • Repliki karabinów wyborowych z lunetą: maks. 3 Joule, MED 30 m, tylko semi-auto.
  • Repliki karabinów snajperskich z lunetą spring bolt action: maks. 4 Joule, MED 50 m.
  • RAM, Mancraft, HPA nie grają.
  • Zakaz używana kulek metalowych, szklanych i ceramicznych.
  • Pomiar energii w Joule’ach na ciężkich kulkach organizatora o wadze min. 0,30 g.

Limity amunicji:

  • 200% oryginału na magazynek, bez limitu magazynków.
  • 2000 kulek na karabin wsparcia zasilany taśmą.
  • Do wykorzystania tylko amunicja w magazynkach.
  • Doładowanie amunicji w bazie.

System trafień:

  • Pierwsze trafienie (w tym serią, kulką z granatu): ranny, drugie trafienie: eliminacja.
  • Trafiony oznacza się czerwoną chustą, nie walczy, nie przemieszcza się.
  • Rannego może „uleczyć” każdy nie-ranny przez założenie poprawnego opatrunku.
  • Wyeliminowany oznacza się czerwoną chustą (czerwonym światłem pulsującym w nocy) i wraca do bazy.
  • Powrót do gry w bazie o pełnych godzinach i połówkach godzin.

Cicha/humanitarna eliminacja:

  • Cicha eliminacja: klepniecie przeciwnika z hasłem „schodzisz” lub podobnym.
  • Eliminacja humanitarna: wezwanie do dobrowolnego „zejścia” z gotowością do strzału.
  • Gracz (w tym ranny) może w dowolnym momencie uznać siebie za wyeliminowanego.
  • Brak deklaracji strzału („pif paf” itp.).

Zasady bezpieczeństwa:

  • W strefie gry należy zawsze posiadać ochronę oczu.
  • Zakaz strzelania na parkingu i w obecności osób bez ochrony oczu.
  • Zakaz strzelania w sposób stwarzający zagrożenie, w tym strzelania na oślep zza muru.

Dobre obyczaje:

  • Gramy bez względu na pogodę (deszcz, śnieg, gradobicie lub upał 40 stopni).
  • Nie porzucamy gry i kolegów z błahego powodu (np. zmęczyłem się).
  • Gramy w atmosferze koleżeństwa (bez obrażania innych itp.).
  • Informujemy przeciwka o trafieniu tylko, jeżeli widzieliśmy jak trafia go kulka.
  • Jeżeli przeciwnik informuje nas o trafieniu, przyjmujemy to bez zbędnych komentarzy.

Pomysł & zasady by POL
Organizator: GO System Military Club – http://www.go-system.pl/
Miejsce: Karolew – https://goo.gl/maps/a3zQnTDg7y72
Czas: gra w sobotę 18 maj 1000-2200, after party od 2200.
Pirotechnika: atestowane granaty dymne i rozpryskowe.
Informacja o limicie wieku: 18+.
Składka: 30 zł.

Więcej na: https://www.facebook.com/events/2107337342693433

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook