ASM ARENA – Otwarte Zawody CQB


Szczegóły wydarzenia


Organizator AirsoftMasters Sp. z o.o. zaprasza na ASM ARENA – OTWARTE ZAWODY CQB, które odbędą się 18 Sierpnia w Sulejówku k/Warszawy na ASM ARENIE Zawody rozgrywają się na hali, która daje zawodnikom równe i stabilne warunki w przebiegu rozgrywki. Każda z drużyn podczas bitwy rozegra ją zaczynając zarówno z jednej jak i drugiej strony, dla wyrównania szans. Zadaniem drużyny jest jak najszybsze zakończenie rozgrywki poprzez eliminację przeciwnika. Wygrywa ta drużyna, która podczas wszystkich rozgrywek uzbiera największą ilość punktów. Zasady przyznawania punktów zawarte są poniżej.

Rejestracja: 09:00 – 9:40 (10:00 rozpoczęcie zawodów)
Data: 18 Sierpnia 2019 roku
Miejsce: ul. Szklarniowa 57, 05-070 Sulejówek (hala ASM)
https://goo.gl/maps/VBc8nnnt6sNGrMy58
GPS 52.226120, 21.261683

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – MAKSYMALNA ILOŚĆ – 8 DRUŻYN

CENNIK:

  • Team 4 osobowy – 350zł
  • Team 4 osobowy + 1 rezerwowy – 410zł
  • Team 4 osobowy + 2 rezerwowych 470zł

Zakup biletów poprzez stronę www.airsoftmasters.pl
Start sprzedaży biletów 30.06.2019r o godzinie 12:00

ZASADY UCZESTNICTWA ORAZ WYPOSAŻENIA

  • Max moc repliki na docelowych kulkach to 1.18J
  • Max waga kulek podczas rozgrywki to 0,25g
  • Wiek uczestnika 16+ (w przypadku osoby niepełnoletniej należy na rejestrację stawić się z rodzicem lub opiekunem prawnym)
  • Dopuszczony wyłącznie ogień pojedynczy (SEMI)
  • Obowiązkowe atestowane okulary oraz maska stalker lub atestowana maska pełna.

ZASADY ROZGRYWKI
ILOŚĆ RESPAWN: 0
JEDNA GRA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH RUND PO JEDNEJ NA KAŻDĄ STRONĘ HALI.

W PRZYPADKU REMISU PRZYPADA DODATKOWA POJEDYŃCZA RUNDA.

ZWYCIĘSTWO 2:0 – DODAJE 3 PUNKTY
ZWYCIĘSTWO 2:1 – DODAJE 1 PUNKT
PORAŻKA – NIE DODAJE PUNKTU

  • Start gry rozpoczyna pojedynczy długi gwizdek głównego sędziego.
  • Trafienie w replikę eliminuje replikę. W przypadku utraty dwóch replik gracz opuszcza grę. Trafienie należy zasygnalizować krzyknięciem „Replika”
  • Wybór strony podczas dogrywki następuje w rzucie monetą.
  • Koniec rundy następuje w momencie wyeliminowania całej drużyny przeciwnej bądź po upływie 5 minut.
  • Koniec gry sygnalizowane jest trzema długimi gwizdami sędziego.
  • W przypadku braku fair-play jednego zawodnika eliminowana jest cała drużyna.
  • W przypadku zakończenia rozgrywki przez upłynięcie czasu, wygrywa drużyna po której stronie zostało więcej aktywnych uczestników.
  • Trafienie należy zasygnalizować krzyknięciem „Dostałem” następnie zejść do miejsca startu rozgrywki, trzymając rękę w górze wypowiadając podczas przejścia cyklicznie słowo „Trup”
  • Zakazuje się rozmowy osoby trafionej z aktywnym członkiem rozgrywki.
  • Zmiana członka teamu na rezerwowego może nastąpić wyłącznie między rozgrywkami. Nie dopuszcza się zamiany uczestników między meczami. Jest to dozwolone wyłącznie w sytuacji wystąpienia kontuzji, jednakże wyłącznie podczas przerwy między meczami za zgodą sędziego głównego.
  • Podczas rozgrywki nie grają „Bangi” Możliwy jest wyłącznie „Knife Kill” poprzez dotknięcie dłonią przeciwnika lub jego repliki.
  • Gracz może posiadać jedną replikę karabinu lub pistoletu maszynowego, który posiada kolbę oraz wszelkie konwersje typu Roni. W przypadku repliki głównej gracz może posiadać tylko magazynki typu midcap, lowcap lub realcap. Łączna ilość kulek na jedną rozgrywkę to 500 kulek (4 midcapy)
  • Gracz może dodatkowo posiadać jedną replikę boczną (pistolet) w tym wypadku może on posiadać maksymalnie 3 magazynki o pojemności maksymalnie 30 kulek na magazynek.
  • Wszelkie kwestie nieuregulowane w regulaminie rozgrywki rozstrzyga sędzia główny.

Zdanie sędziego głównego jest ostateczne.
Zawody mają formę ligi. Każdy team walczy z każdym teamem. Wyłonienie zwycięzcy następuje po zsumowaniu punktów i drużyna z największą ilością punktów wygrywa zawody. W takim sam sposób następuje wyłonienie 2 i 3 miejsca. W przypadku takiej samej ilości punktów dwóch różnych drużyn liczy się ilość wygranych rund lub minus przegranych rund.

Po zakończonej rozgrywce możliwe jest zgłoszenie do sędziego głównego faktu zarejestrowania na kamerze uczestnika, który nie przyznaje się do trafienia. Aby nie nadużywać tego typu zgłoszeń rozpatrywane jest ono na zasadzie „3pkt”. Jeżeli na filmie ewidentnie widać będzie trafienie, strona przeciwna otrzymuje żółtą kartkę oraz odejmuje się jej 3pkt. Jeżeli natomiast zgłoszenie faktu jest bezpodstawne, gdyż na nagraniu wcześniej zgłoszona sytuacja nie występuje drużyna zgłaszająca otrzymuje karę -3pkt. Jeżeli nagranie jest nieczytelne, sytuacja opisana na nim widnieje ale nie widać trajektorii lotu kulki oraz trafienia, lub jest zbyt słabej jakości – uznaje się zgłoszenie jako nieważne, bez konsekwencji dla żadnej ze stron.

Organizator zapewnia sobie możliwość do zmiany regulaminu, natomiast o każdej zmianie zobowiązuje się poinformować uczestników.

Organizator:
Airsoft Masters Sp. z o.o
ul. Trakt Lubelski 190
04-766 Warszawa

KRS: 0000640895
NIP: 952-215-20-09

Więcej na: https://www.facebook.com/events/796816324046780

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook