Jak zorganizować imprezę ASG?

Na stronie YouTube Airsoft Trójmiasto ukazał się ciekawy materiał na temat organizacji niewielkich imprez Airsoft. Z filmu dowiecie się wielu ciekawych wskazówek od praktyka z wieloletnim doświadczenie. Oczywiście wszystko zaczyna się niewinnie od pomysł na strzelankę…

Film skierowany jest głównie dla osób, które stawiają pierwsze kroki w organizowaniu spotkań ASG, jednak “Starzy wyjadacze” z pewnością znajdą też coś ciekawego dla siebie – w końcu zawsze trzeba doskonalić swój warsztat.

 

 

 

 

 

W dużym uproszczeniu wszystko o czym warto pamiętać:

Ogłoszenie w mediach

  • fora, facebook, wmasg inne min 2 tyg przed strzelanką
  • Tytuł + krótka fabuła
  • termin -nie nakładać z innymi imprezami w okolicy
  • miejsce + mapa dojazdu
  • czas odprawy
  • czas startu gry i zakończenia
  • zasady respów
  • limity FPS
  • pirotechnika
  • rykoszety
  • ogień własny
  • ograniczenie wiekowe + zgoda 16+
  • zasady bezpieczeństwa -ochrona oczu, oznaczenie trupa
  • limit graczy
  • Info jaka gra lub gry będą przeprowadzone na strzelance

Przygotowanie

  • oznaczenia respów
  • oznaczenia stron
  • elementy gry -flagi, skrzynki, bomby inne
  • mapa
  • inne

Dzień gry

  • organizator pierwszy na terenie rozmieszczenie elementów gry
  • rzeczowa odprawa przywitanie graczy:
    • wyjaśnienie zasad gry i kwestii bezpieczeństwa
    • czas i miejsce respów
    • podział stron
    • inne

Poniżej formułka którą warto wkleić przy ogłaszaniu imprezy.

Każdy uczestnik biorący udział w grze ………………….. powinien mieć świadomość zagrożeń istniejących lub mogących zaistnieć podczas rozgrywek ASG. Udział w imprezie jest jednoznaczny z zaakceptowaniem istniejącego stanu rzeczy i wykluczeniem odpowiedzialności organizatorów za jakiekolwiek szkody na zdrowiu, czy też mieniu uczestników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook